🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31667.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

توییتر با اضافه کردن یک تگ، آغاز کننده رشته توییت ها را برجسته تر می کند

تا حالا برایتان اتفاق افتاده که رشته توییت بلندی را دنبال کنید و بخواهید آغاز کننده آن را بدانید؟ یا اینکه از توییت‌های پشت سر هم حساب‌های تقلبی گیج شده باشید؟ توییتر به تازگی تدبیری ...

تا حالا برایتان اتفاق افتاده که رشته توییت بلندی را دنبال کنید و بخواهید آغاز کننده آن را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - بدانید؟ یا اینکه از توییت‌های پشت سر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - هم حساب‌های تقلبی گیج شده باشید؟ توییتر به تازگی تدبیری اندیشیده که دیگر چنین موضوعاتی برایتان به چالش تبدیل نشوند.

البته فایده اصلی تگ در اینجاست که دیگر حساب‌های کاربری اصلی را با حساب‌های مقلد و تقلبی اشتباه نخواهید گرفت. به عنوان مثال، اگر ایلان ماسک توییت جدیدی ارسال - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - کند، در کنار تمام پاسخ‌های بعدی او تگ اریجینال توییتر قرار می‌گیرد تا مقلدان این کارآفرین میلیاردر را با خود واقعیش اشتباه نگیرید.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر  داراب استان فارس
هر بار که آغاز کننده رشته توییت پاسخی ارسال می کند، تگ اریجینال توییتر کنار نام او قرار می گیرد

ممکن است تغییر بسیار کوچکی باشد، اما مطمئنا برای توییت‌های بحث برانگیز و افرادی که نوشته‌هایشان بازخوردهای زیادی به همراه می‌آورد ویژگی کارآمدی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - خواهد بود. توییتر اعلام کرده که تست تگ‌های جدید برای نسخه‌های iOS و اندروید اپلیکیشن را آغاز کرده است.

سارا هایدر، مدیر محصول توییتر در گفتگو با وبسایت تک‌کرانچ ضمن تأیید این خبر اعلام کرده که هدف توییتر از ارائه این قابلیت، خدمت‌رسانی بهتر به بحث‌ها و مکالمات عمومی در این شبکه‌ اجتماعی بوده است.

در هر صورت، توجه داشته باشید که قابلیت مذکور هنوز - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - در مراحل اولیه تست خود قرار دارد. بنابراین در عین احتمال ارائه به صورت رسمی طی هفته‌های آینده، این امکان نیز وجود دارد که بازخوردهای کافی را دریافت نکرده و هرگز به نسخه پایدار اپ راه پیدا نکند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دلشاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** مایکروفر الکترو لوکس C25K151.BG-CG شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت داراب فارس روستای لایزنگان تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone