🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  2. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  3. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  4. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  5. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19598.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

MTN با فروش سهام ایرانسل از بازار ایران خارج می‌شود

کمپانی MTN Group که ۴۹ درصد از سهام ایرانسل را در اختیار دارد، از تصمیم خود برای خروج از بازار خاورمیانه و ایران خبر داده است. دلیل این تصمیم کاهش جذابیت‌های این منطقه به خاطر ...

کمپانی MTN - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - Group که ۴۹ درصد از سهام ایرانسل را در اختیار دارد، از تصمیم خود برای خروج از بازار خاورمیانه و ایران خبر داده است. دلیل این تصمیم کاهش جذابیت‌های این منطقه به خاطر افت سودآوری و تحریم‌های غرب عنوان شده است.

MTN یکی از بازیگران اصلی در بازار ارتباطات خاورمیانه و آفریقا است و در ۲۱ کشور این ناحیه سرمایه‌گذاری کرده، حالا اما فشارهای ناشی از تحریم، ژئوپلتیک ناآرام و بی ثبات و در کنار آن کاهش درآمدها به واسطه افت ارزش ارزهای ملی، آنها را به سوی خروج از این بازار سوق داده است. به گفته «راب شاتر»، رییس و مدیرعامل این شرکت آنها نخستین قدم را با شروع مذاکرات برای فروش ۷۵ - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - درصد سهام MTN سوریه به «TeleInvest» کلید زده‌اند.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سوادکوه استان مازندران

آنطور که «راب شاتر» مدیرعامل این گروه می‌گوید پس از سوریه نوبت به خروج از افغانستان و - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - یمن خواهد رسید که در کنار سوریه تنها ۴ درصد از درآمد آنها را شکل - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - می‌دهند. آنها در گام بعدی قصد فروش سهام ۴۹ درصدی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - خود در ایرانسل را دارند که طی فرایندی ۳ تا ۵ ساله محقق خواهد شد. MTN در اواسط - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - دهه ۸۰ و با شکست «ترک‌سل» توانست برنده مناقصه - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - ایرانسل شود و هرچند - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - قرار بود ابتدا سهم - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - ۷۰ درصدی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - در اختیار داشته باشد اما در نهایت این - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - میزان به ۴۹ درصد محدود شد.

هرچند - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - درآمد سرویس‌های MTN به لطف افزایش تقاضا در دوران شیوع کرونا ۹.۴ درصد رشد داشته اما این شرکت تصمیم گرفته روی بازار آفریقا تمرکز کند چرا که - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - افت ارزش ارزهای ملی و تحریم‌های غرب برای آنها - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - مشکل‌‌ساز شده است. هر چند وی صراحتا به ایران اشاره نکرد اما گمان می‌رود که بسته شدن کانال‌های مالی پس از تحریم، دسترسی به درآمدهای ایرانسل - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - را برای آنها دشوار کرده باشد.

MTN جدای از چالش‌های ناشی از تحریم و کاهش درآمدها در خاورمیانه، به دنبال کاهش بدهی‌ها است و قصد دارد طی پنج سال آینده با فروش دارایی‌های خود ۱.۴۴ میلیارد دلار کسب کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone