🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31671.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اینتل احتمالاً در حال کار روی گوشی تاشو با قابلیت تبدیل به کامپیوتر شخصی است

بر اساس پتنتی که اخیراً مشاهده شده، احتمالاً اینتل هم می خواهد به جمع تولید کننده های گوشی های هوشمند تاشو بپیوندد. البته دستگاه اینتل قابلیت تبدیل شدن به یک کامپیوتر شخصی را هم خواهد ...

بر اساس پتنتی که اخیراً - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مشاهده شده، احتمالاً اینتل هم می خواهد به جمع تولید کننده های گوشی های هوشمند تاشو بپیوندد. البته دستگاه اینتل قابلیت تبدیل شدن به یک کامپیوتر شخصی را هم خواهد داشت.

تصاویری که توسط - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - وبسایت هلندی LetsGoDigital منتشر شده، رندرهای سه بعدی است که بر اساس پتنتی با جزئیات متعدد تولید - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شده است.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر خوی استان آذربایجان غربی

بر اساس این تصاویر به نظر می رسد محصول مورد نظر اینتل مجهز به 3 بخش پنل نمایشگر است که با باز شدن به صورت یک نمایشگر بزرگ، در ظاهر یک تبلت در می آید. با تا شدن، دستگاه ظاهر یک گوشی هوشمند را به خود می گیرد. علاوه بر این در صورتی که تنها یکی از پنل های دستگاه تا شود، می توان - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از آن به شکل یک لپتاپ استفاده کرد و یکی از نمایشگرها نقش کیبورد مجازی را بازی کند. طراحی ها همچنین به قلمی اشاره دارد که می تواند در یکی از بخش های تاشده قرار - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گیرد و با استفاده از یک گیره یا آهنربا - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در جای خود محکم می شود.

با توجه به اینکه به نظر می رسد دستگاه بر اساس سیستم عامل ویندوز 10 مایکروسافت طراحی شده، ظاهر کلی آن تا حدودی شکل رندرهای تبلت اندرومدای مایکروسافت را به یاد می آورد، محصول تبدیل پذیر که می تواند با باز شدن به شکل یک - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تبلت در بیاید، البته مشخص نیست که این محصول مایکروسافت چه زمانی معرفی می شود. پیش از این همچنین گفته شده بود که مایکروسافت به دنبال آماده سازی سیستم عاملی برای چنین دستگاه هایی است.

این - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اولین باری نیست که خبری از یک دستگاه تاشو اینتل شنیده می شود. در رویداد کامپیوتکس 2018 در تایوان این شرکت دو نمونه اولیه از چنین دستگاه هایی را تحت پروژه «تایگر رَپید» به نمایش گذاشته بود؛ یک - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گوشی هوشمند تاشو و یک لپتاپ هیبریدی. البته هر دو آنها دارای نمایشگرهای جداگانه بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone