🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31684.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اعضای جدید هیات مدیره ایرانسل؛ مدیرعامل تغییر نکرد

روابط عمومی ایرانسل خبر می‌دهد که امروز (۸ بهمن) «بیژن عباسی آرند» و «حمید توفیقی» به عنوان اعضای جدید هیات مدیره ایرانسل انتخاب شدند. این در حالیست که در روزهای اخیر شنیده می‌شد که مدیرعامل ...

روابط عمومی ایرانسل خبر می‌دهد که امروز (۸ بهمن) «بیژن عباسی آرند» و «حمید توفیقی» به عنوان اعضای جدید هیات مدیره ایرانسل انتخاب شدند.

این در حالیست که در روزهای اخیر شنیده می‌شد که مدیرعامل ایرانسل احتمالاً تغییر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فارس استان فارس - خواهد کرد و بیژن عباسی آرند که مدیرعاملی اسبق شرکت صاایران شیراز (صنایع الکترونیک شیراز) را در کارنامه خود داشته است، به عنوان مدیرعامل ایرانسل معرفی خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فارس استان فارس
بیژن عباسی آرند، عضو جدید هیات مدیره ایرانسل.

با این حال امروز روابط عمومی ایرانسل خبر می‌دهد که عباسی آرند و توفیقی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره کار خود را در ایرانسل آغاز کرده‌اند. عباسی آرند فارغ التحصیل مهندسی الکترونیک دانشگاه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فارس استان فارس - شیراز، فوق لیسانس و دکترای مخابرات از دانشگاه تربیت مدرس است.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فارس استان فارس

«علیرضا قلمبر دزفولی» از ابتدای فعالیت اپراتور دوم و در ۱۳ سال گذشته مدیرعامل ایرانسل بوده است. بسیاری عقیده دارند که پیشرفت‌های این اپراتور به دلیل ثبات مدیریتی در ایرانسل بوده است. اکنون باید دید در نهایت مدیرعامل ایرانسل ثابت باقی خواهد ماند یا خیر.

ایرانسل در این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فارس استان فارس - دوره ۱۳ ساله همیشه تمرکز ویژه‌ای بر ارائه نسل‌های مختلف اینترنت همراه داشته و تلاش کرده است تا خود را با ارائه این فناوری از رقیب اصلی‌اش یعنی همراه اول متمایز کند. پس از ارائه فناوری وایمکس در سال ۸۷، در تابستان ۹۳ و پس از پایان انحصار رایتل، ایرانسل موفق به ارائه خدمات 3G شد. این شرکت اکنون شبکه خود را به فناوری 4G مجهز کرده است. ایرانسل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فارس استان فارس - در تابستان ۹۵ نیز از نسل جدید - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فارس استان فارس - فناوری وایمکس موسوم به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر فارس استان فارس - TD-LTE رونمایی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone