🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13895.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اولین حافظه SSD سامسونگ با فناوری ZNS و ۴ برابر عمر بیشتر معرفی شد

سامسونگ امروز از اولین حافظه SSD خود با فناوری ZNS یا Zoned Namespace Specification به نام PM1731a رونمایی کرد که به لطف همین فناوری، عمرش برای سرورها، دیتاسنترها و محیط‌های ابری ۴ برابر شده است. ...

سامسونگ امروز از اولین حافظه SSD خود با فناوری ZNS یا Zoned Namespace Specification به نام PM1731a رونمایی کرد که به لطف همین فناوری، عمرش برای سرورها، دیتاسنترها و محیط‌های ابری ۴ برابر شده است.

فناوری ZNS که برای اولین بار سال گذشته میلادی از سوی سازمان NVMe معرفی شد، به داده‌ها اجازه می‌دهد که طبق استفاده و دسترسی، گروه‌بندی شوند. این ویژگی در کنار بهبود عملکرد، عمر چنین حافظه‎‌هایی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسدآباد استان همدان - را هم افزایش می‌دهد. علاوه بر این، سیستم‌ها می‌توانند کلان داده و برنامه‌های هوش مصنوعی را بهینه‌تر و با اطمینان بیشتری پردازش کنند.

این فناوری موجب کاهش چشمگیر تعداد عملیات‌های نوشتن و همچنین ضریب تقویت نوشتن (WAF) درایو می‌شود. WAF نشان‌دهنده میزان واقعی نوشتن داده یک درایو در مقایسه با میزان نوشتن دستور داده شده از سوی سیستم میزبان است.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسدآباد استان همدان

هرچه WAF پایین‌تر باشد، به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسدآباد استان همدان - معنای بهره‌وری بالاتر و همچنین عمر بیشتر است و به لطف فناوری ZNS، حافظه SSD - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسدآباد استان همدان - جدید سامسونگ، PM1731a می‌تواند به WAF نزدیک به ۱ دست یابد. راه‌حل‌های بدون ZNS معمولا به رقم ۳ یا ۴ برای WAF دست پیدا می‌کنند.

حافظه SSD جدید سامسونگ در دو نسخه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسدآباد استان همدان - و البته اولین حافظه سازمانی ZNS مبتنی بر - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسدآباد استان همدان - نسل ششم V-Nand این کمپانی است. فرم فکتور این حافظه SSD همان ۲.۵ اینچی است. این درایو از پورت‌های دوگانه بهره می‌برد تا بدون کمترین مشکلی، به عملیات‌ها ادامه دهد و کاربران تا جای ممکن با قطعی مواجه نشوند.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسدآباد استان همدان

حافظه PM1731a ZNS SSD در ظرفیت‌های ۲ و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسدآباد استان همدان - ۴ ترابایت از راه می‌رسد. در نهایت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسدآباد استان همدان - بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که فناوری ZNS امکان استفاده از تمام ظرفیت حافظه SSD را برای کاربران فراهم می‌کند.

تولید انبوه این حافظه SSD جدید در نیمه دوم - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسدآباد استان همدان - سال جاری میلادی آغاز خواهد شد، با این حال - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسدآباد استان همدان - هنوز کره‌ای‌ها اطلاعاتی درباره تاریخ دقیق عرضه و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسدآباد استان همدان - همچنین قیمت آن منتشر نکرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کبرا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
دوستان سایت ***** مایکروفر شارپ R1881LSY شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone