🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13890.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

رگولاتوری: بیشترین شکایات از اینترنت مربوط به شرکت پارس آنلاین بوده است

مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرده که پرتکرارترین شکایت کاربران در سامانه ۱۹۵ مربوط به عدم تضمین کیفیت سرویس شرکت‌های ارتباطات ثابت (FCP) بوده است. بر اساس آماری که او گفته به ...

مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرده که پرتکرارترین شکایت کاربران در سامانه ۱۹۵ مربوط به عدم تضمین کیفیت سرویس شرکت‌های ارتباطات ثابت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هشتپر استان گیلان - (FCP) بوده است. بر اساس آماری که او گفته به نظر می‌رسد در رأس این شکایات، شرکت پارس آنلاین - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هشتپر استان گیلان - قرار دارد. همچنین تأخیر در نصب و راه‌اندازی، - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هشتپر استان گیلان - عدم جمع‌آوری سرویس و ارائه خدمات پشتیبانی نامطلوب از دیگر شکایات پر تکرار کاربران در سامانه ثبت شکایات رگولاتوری بوده‌اند.

«پیمان قره‌داغی» با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۱۴ هزار و ۸۱۸ شکایت در سامانه ۱۹۵ ثبت شده اعلام کرد که بیشترین شکایات - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هشتپر استان گیلان - مربوط به شرکت پارس آنلاین بوده است. او در این باره گفت: «سهم شرکت پارسان لین ارتباطات (پارس آنلاین) با ۳۹۵ هزار و ۶۶۳ مشترک، ۱۲ هزار و ۹۶ مورد، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هشتپر استان گیلان - با ۸۸۴ هزار و ۱۲۶ مشترک، - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هشتپر استان گیلان - ۸ هزار - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هشتپر استان گیلان - و ۸۴۴ مورد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هشتپر استان گیلان - و شرکت داده گستر عصر نوین (های وب) با ۲۴۰ هزار و ۲۹ مشترک، ۶ هزار و ۳۷۷ مورد بوده است.»

او - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هشتپر استان گیلان - در ادامه به سایر شرکت‌های FCP اشاره کرد و گفت: «علاوه بر این، سهم گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل با ۹۴۲ هزار و ۱۲۰ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هشتپر استان گیلان - مشترک، ۶ هزار و ۲۸۷ شکایت، شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات با ۲۶۵ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هشتپر استان گیلان - هزار و ۶۶۶ مشترک، ۲ هزار و ۹۹۸ مورد، شرکت داده‌پردازی فن‌آوا با ۲۸۸ هزار و ۶۰۱ مشترک، هزار و ۴۲۴ مورد و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هشتپر استان گیلان - شرکت ارتباطات ثابت پارسیان با ۲۲ هزار و ۲۵ مشترک، ۴۰۵ شکایت بوده است.»

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هشتپر استان گیلان

مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری درباره استان‌هایی که بیشترین شکایات ثبتی را از این هفت شرکت داشته‌اند نیز گفت: «بیشترین شکایات از شرکت شاتل در استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان، از شرکت پارس آنلاین در تهران، مازندران و خوزستان، از شرکت پیشگامان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هشتپر استان گیلان - توسعه ارتباطات در تهران، خراسان رضوی و فارس، از شرکت های وب در تهران، آذربایجان شرقی و اصفهان، از شرکت ارتباطات ثابت پارسیان در ایلام، تهران و خراسان رضوی، از شرکت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هشتپر استان گیلان - آسیاتک در تهران، فارس و خراسان رضوی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هشتپر استان گیلان - و از شرکت فن‌آوا در تهران، فارس و یزد در سامانه ۱۹۵ ثبت شده است.»

قره‌داغی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هشتپر استان گیلان - درباره مدت زمان پاسخگویی به شکایات سامانه ۱۹۵ در این شرکت‌ها گفت: «میانگین زمان پاسخگویی به شکایات در شرکت پارس آنلاین از ۱۳ روز - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هشتپر استان گیلان - در سال ۹۸ به ۹ روز در سال ۹۹ و شرکت فن‌آوا در همین بازه زمانی از ۷ روز به ۶ روز رسیده است. متوسط زمان پاسخگویی به شکایات شرکت آسیاتک در سال ۹۹ سه روز بوده و نسبت به سال ۹۸ تغییری نداشته است.»

قره‌داغی اضافه کرد که متوسط زمان پاسخگویی در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ در شرکت شاتل از ۲ روز به ۳ روز، شرکت پیشگامان از ۶ روز به ۹ روز، شرکت های وب از ۴ روز به ۵ روز و شرکت ارتباطات ثابت پارسیان از ۴ روز به ۷ روز رسیده است.

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد که با توجه به آمارهای موجود در سامانه ۱۹۵ لازم است تا هفت شرکت مورد بررسی برنامه مناسبی برای ارتقای خدمات، رفع شکایات با موضوعات پر تکرار و کاهش زمان پاسخگویی به شکایات را تدوین و اجرا کنند.

علاوه بر این این شرکتها در راستای افزایش رضایتمندی مشترکان باید با - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هشتپر استان گیلان - بکارگیری افراد متخصص و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر هشتپر استان گیلان - کارآمد، وضعیت پاسخگویی و رسیدگی به شکایات را در مراکز پشتیبانی خود را ارتقاء دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone