🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13912.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

رابط کاربری MIUI 13 احتمالا تا دو ماه دیگر با شیائومی می میکس ۴ از راه می‌رسد

شیائومی روی رابط کاربری MIUI 13 کار می‌کند و طبق گفته یکی از مدیران بالارده این کمپانی، برای معرفی آن در ماه آگوست (مرداد و شهریور) آماده می‌شود و احتمالا همراه با آن، از گوشی ...

شیائومی روی رابط کاربری MIUI 13 کار می‌کند و طبق گفته یکی از مدیران بالارده این کمپانی، - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آزادشهر استان گلستان - برای معرفی آن در ماه آگوست (مرداد و شهریور) آماده می‌شود و احتمالا همراه با آن، از گوشی می میکس ۴ - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آزادشهر استان گلستان - هم رونمایی خواهد شد.

نسخه بعدی رابط کاربری شیائومی اکنون در فاز آزمایشی قرار دارد و به - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آزادشهر استان گلستان - احتمال زیاد در ماه آگوست معرفی می‌شود. پس - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آزادشهر استان گلستان - از رونمایی، رابط کاربری MIUI 13 ابتدا در اختیار کاربران چینی قرار می‌گیرد و سپس در ماه‌های آینده، - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آزادشهر استان گلستان - کاربران - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آزادشهر استان گلستان - در بازار جهانی می‌توانند جدیدترین دستاورد شیائومی را تجربه کنند.

درباره این رابط کاربری جدید اطلاعات رسمی منتشر نشده و نمی‌دانیم با چه سبک طراحی روبه‌رو می‌شویم. علاوه بر این، از زبان طراحی که شیائومی انتخاب کرده هم اطلاعی نداریم.

با - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آزادشهر استان گلستان - توجه به اینکه اندروید ۱۲ هنوز در فاز بتا قرار دارد و تا پاییز نسخه - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آزادشهر استان گلستان - نهایی‌اش در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرد، رابط کاربری MIUI 13 به احتمال زیاد مبتنی بر اندروید ۱۱ خواهد بود. پس از اینکه اندروید ۱۲ منتشر شود، شیائومی رابط کاربری جدیدش را با سیستم عامل موبایل جدید گوگل سازگار خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آزادشهر استان گلستان

انتظار می‌رود MIUI 13 برای محصولات زیادی منتشر شود. گزارش‌ها از انتشار این رابط کاربری جدید - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آزادشهر استان گلستان - برای تمام دستگاه‌های شیائومی با عمر دو سال خبر می‌دهند، بنابراین کاربران زیادی می‌توانند آن را تجربه کنند.

مدت‌هاست گزارش‌هایی درباره توسعه گوشی می میکس ۴ توسط شیائومی منتشر می‌شود. این گوشی هوشمند - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آزادشهر استان گلستان - که به مشخصات فنی قدرتمند و جدیدترین فناوری‌ها مجهز خواهد شد، در رده محصولاتی مانند می ۱۱ اولترا قرار می‌گیرد. این احتمال وجود دارد که این محصول جذاب همراه با MIUI 13 در ماه آگوست از راه برسد و به اولین گوشی چینی‌ها با رابط جدید شیائومی تبدیل شود.

گوشی‌های سری می میکس همواره با جدیدترین قطعات سخت افزاری و فناوری‌های مدرن وارد بازار شده‌اند که برای - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آزادشهر استان گلستان - مثال می‌توان به حاشیه‌های بسیار کم اطراف نمایشگر یا مکانیزم کشویی دوربین در نسل‌های قبلی اشاره کرد. حالا گزارش‌ها از تجهیز نسل جدید این سری به - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر آزادشهر استان گلستان - دوربین سلفی زیر نمایشگر خبر می‌دهند و البته انتظار می‌رود قادر به پشتیبانی از باند فوق وسیع هم باشد. این دستگاه احتمالا با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از راه می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone