🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13894.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

معاون قضایی دادستان کل کشور: برق ماینرهای غیرمجاز قطع می‌شود

معاون قضایی دادستان کل کشور خواستار برخورد قاطع همه دادستان‌های کشور با مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز شد. در همین رابطه درخواست شده که دادستان‌های سراسر کشور با توجه به وضعیت بحرانی ناشی از کاهش تولید ...

معاون قضایی دادستان کل کشور خواستار برخورد قاطع همه دادستان‌های کشور با مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز شد. در همین رابطه درخواست شده که دادستان‌های سراسر کشور با توجه به وضعیت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اصفهان استان اصفهان - بحرانی ناشی از کاهش تولید برق، برخوردهای قاطع با ماینرهای غیرمجاز - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اصفهان استان اصفهان - را در دستور کار قرار دهند و دست یاری‌دهنده وزارت نیرو باشند.

«رضا خشنودی» این موضوع را با ارسال نامه‌ای ۴ بندی خطاب به دادستان‌های عمومی و انقلاب سراسر کشور مطرح کرده است. در بخشی از این نامه با اشاره به مصوبه‌های شورای عالی امنیت ملی و هیئت وزیران آمده است:

با عنایت به وضعیت بحرانی ناشی از کاهش تولید برق و ضرورت مدیریت مصرف و نظارت بر حسن اجرای دستورهای صادره در این خصوص، حسب مصوبه‌های شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اصفهان استان اصفهان - قضایی و توجه به اعلام رئیس‌جمهور محترم در جلسه مورخ ۵ خرداد هیئت وزیران مبنی بر ممنوعیت تولید و استخراج رمز ارزها در کشور حتی مراکز دارای مجوز - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اصفهان استان اصفهان - تا پایان شهریورماه امسال و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اصفهان استان اصفهان - همچنین هماهنگی به عمل آمده با سازمان بازرسی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اصفهان استان اصفهان - کل کشور در جهت جلوگیری از قطع مکرر برق و تبعات زیانبار اقتصادی و اجتماعی و نیز نارضایتی عمومی هموطنان، شایسته است نسبت به موارد ذیل - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اصفهان استان اصفهان - اهتمام جدی بعمل آورند.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اصفهان استان اصفهان

ضمنا در ادامه نامه تأکید شده که در جهت شناسایی و برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز، دادستان‌ها همکاری لازم را - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اصفهان استان اصفهان - با وزارت نیرو بعمل آورده و ضمن آموزش ضابطان تحت امر در این خصوص، در کشف و تعقیب مجرمان هم سرعت عمل بیشتری به خرج دهند. از طرف دیگر خواسته شده تا در شورای تأمین محل خدمت به نحو مؤثر شرکت و در اتخاذ تصمیم‌های قاطع و قانونی برای حل معضل موجود اهتمام لازم انجام بگیرد.

خشنودی در ادامه نامه به این موضوع هم اشاره کرده که با استفاده از ظرفیت‌های شرکت توانیر و دستگاه‌های نظارتی، - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اصفهان استان اصفهان - باید نسبت به شناسایی و ضبط دستگاه‌های ماینر غیرمجاز اقدام شده و نظارت و پیگیری لازم تا ختم دادرسی، حصول نتیجه و برخورد قاطع قانونی به عمل آید.

معاون قضایی دادستان کل کشور همچنین تأکید کرده که باید با وزارت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اصفهان استان اصفهان - نیرو همکاری‌های - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اصفهان استان اصفهان - لازم - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اصفهان استان اصفهان - به نحو شایسته‌ای انجام بگیرد. در همین رابطه خشنودی به اقدام عاجل برای قطع برق همه انشعاب‌های - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اصفهان استان اصفهان - محل‌های ماینینگ غیرمجاز رمزارز تأکید کرده است.

همچنین باید با وزارت نیرو در جهت اجرای تصمیم های متخذه مبنی بر توقف فعالیت مراکز - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اصفهان استان اصفهان - مجاز استخراج رمز ارز تا اطلاع - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اصفهان استان اصفهان - ثانوی و همچنین اقدام عاجل برای قطع برق همه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اصفهان استان اصفهان - انشعاب ها محل استفاده غیرمجاز استخراج رمز ارز همکاری لازم صورت گیرد.

شایان ذکر است که در همین رابطه سخنگوی صنعت برق اعلام کرده بود که علاوه بر برخورد با ماینرهای غیر مجاز، ماینرهای مجاز هم باید در ساعات اوج مصرف برق فرآیند استخراج خود را متوقف سازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone