🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25848.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

فضای رایگان یک ترابایتی «ابرینو» ویژه کاربران ایرانسل ارائه شد

امکان استفاده رایگان از فضای ذخیره‌سازی ویژه در زیرساخت ابری «ابرینو» برای کاربران ایرانسل فراهم شد. از این پس مشترکان ایرانسلی می‌توانند با ثبت‌نام در اپلیکیشن ابرینو، از امکان استفاده از یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی ...

ابرینو یکی از ارائه دهندگان خدمات ذخیره‌سازی و پشتیبان گیری ایرانی است که به - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بیجار استان کردستان - موجب استفاده از این سرویس می‌توان فایل‌های - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بیجار استان کردستان - مختلف صوتی، تصویری، ویدیویی، متنی و دیگر فایل‌ها را در این فضا ذخیره نمود و با دیگر کاربران در فضایی کاملا امن به اشتراک گذاشت.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بیجار استان کردستان

خدمات - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بیجار استان کردستان - ذخیره سازی ابری کاری شبیه به فعالیت هارد دیسک‌ها اما به صورت غیر فیزیکی را انجام می‌دهند و در دنیا برای نگه‌داری و مدیریت ساده‌تر، سریع‌تر، ارزان‌تر و امن‌تر فایل‌ها و اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربر از طریق این خدمات می‌تواند بدون اشغال فضا روی گوشی یا رایانه، از مقدار زیادی فایل نگهداری کرده تا - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بیجار استان کردستان - در هر مکان و زمان آنها را در اختیار داشته باشد. 

مشترکین خدمات ذخیره سازی ابری ابرینو، می‌توانند به جز اپلیکیشن موبایلی این سرویس، از طریق نسخه وب نیز فایل‌های خود را ذخیره کنند؛ امری که می‌تواند برای کاربران پی‌سی و یا دارندگان گوشی‌های اپل یک امر کاربردی تلقی شود.

اپلیکیشن موبایلی ابرینو از طریق فروشگاه‌های نرم‌افزار موبایلی از جمله «مارکت اندرویدی چارخونه»، «کافه بازار» و نیز وب‌سایت ابرینو در دسترس کاربران است.

بر اساس گزارشی که ایرانسل منتشر کرده این شرکت با تسهیل دسترسی مشترکان به دنیای دیجیتال، تلاش دارد به تجربه‌های زندگی دیجیتال مشترکان خود بیفزاید و به «اپراتور دیجیتال» بیش از پیش نزدیک شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone