🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25857.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

سری جدید لپ تاپ ال جی گرم با پردازنده نسل 10 اینتل معرفی شد

ال جی از چند مدل جدید لپ تاپ گرم برای سال ۲۰۲۰ رونمایی کرده است که یکی از شلوغ‌ترین خطوط تولید این کمپانی هم خواهد بود. مانند سری قبلی لپ تاپ گرم، لپ تاپ‌های جدید ...

ال جی از چند مدل جدید لپ تاپ گرم برای سال ۲۰۲۰ رونمایی کرده است - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردکوی استان گلستان - که یکی از شلوغ‌ترین خطوط تولید این کمپانی هم - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردکوی استان گلستان - خواهد بود. مانند سری قبلی لپ تاپ گرم، لپ تاپ‌های جدید ۱۴، ۱۵ و ۱۷ اینچی این کمپانی نیز ساختاری سبک و باتری قدرتمند دارند. یک مدل ۲ در ۱ نیز از این سری لپ تاپ معرفی شده تا تقریبا تمامی کاربران راضی شده باشند.

سری جدید لپ تاپ گرم همگی از نسل دهم پردازنده اینتل به همراه کارت گرافیک - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردکوی استان گلستان - اینتل - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردکوی استان گلستان - آیریس پرو بهره می‌برند. همچنین ال جی پشتیبانی ۲۴ گیگابایت رم دو - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردکوی استان گلستان - کاناله از نوع DDR4 را نیز در این لپ تاپ ها آورده است. علاوه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردکوی استان گلستان - بر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردکوی استان گلستان - این ال جی می‌گوید که قدرت پردازشی گرافیکی سری - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردکوی استان گلستان - جدید لپ تاپ گرم را دو برابر کرده تا هم گیمرها راضی شوند و هم - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردکوی استان گلستان - تدوین‌گران ویدیویی.

سری جدید لپ تاپ گرم همگی از استاندارد وای فای ۶ نیز پشتیبانی می‌کنند تا سرعت نت‌گردی بالاتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد. علاوه بر این انتظار می‌رود که وای فای ۶ در مصرف انرژی نیز بهینه تر از نسخه‌های قبلی خود عمل کند.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردکوی استان گلستان

همچنین ال جی برای این که از عملکرد حداکثری قطعات - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردکوی استان گلستان - جدید لپ تاپ گرم ۱۵ و ۱۷ اینچی اطمینان حاصل کند، آن‌ها را به باتری ۸۰ وات ساعتی مجهز کرده است (باتری استفاده شده در سری قبلی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردکوی استان گلستان - لپ تاپ گرم، ۷۲ وات ساعتی بود). لپ تاپ ۱۷ اینچی گرم از یک نمایشگر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی با نسبت صفحه ۱۶ به ۱۰ بهره می‌برد، در حال که دیگر مدل‌ها همگی نمایشگر FHD با نسبت تصویر معمولی‌تر ۱۶ به ۹ به بازار عرضه خواهند شد.

البته نسخه ۲ در ۱ لپ تاپ گرم، با پورت تاندربولت ۳ به بازار عرضه می‌شود و از این حیث، نسبت به نسخه قبلی خود متفاوت است. همچنین ال جی مدعی شده است که این مدل تا ۲۰ ساعت می‌تواند شارژ نگه دارد. با این حال این کمپانی در رابطه با زمان عرضه سری جدید چیزی نگفته و هرگونه جزئیات بیشتر را به - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کردکوی استان گلستان - نمایشگاه CES موکول کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone