🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25829.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

والمارت تحویل سفارش با ماشین خودران را آزمایش می کند

فروشگاه والمارت سرویس آزمایشی ارسال سفارشات با ماشین های خودران را در شهر هیوستون تگزاس آغاز کرد. والمارت به کمک ماشین های خودران استارتاپی به نام نورو (Nuro)، سفارشات را برای مشتریانی که در این ...

فروشگاه والمارت سرویس آزمایشی ارسال سفارشات با ماشین های خودران را در شهر هیوستون تگزاس آغاز - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر قائمشهر استان مازندران - کرد.

والمارت به کمک ماشین های خودران استارتاپی به نام نورو (Nuro)، سفارشات را برای مشتریانی که در این برنامه ثبت نام - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر قائمشهر استان مازندران - کرده اند ارسال می کند. البته این خرده فروشی نحوه ثبت نام در این سرویس را اعلام نکرده است.

ساکنین شهر هیوستون می توانند در هفته های - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر قائمشهر استان مازندران - آتی سفارشات خود را با خودروهای جعبه ای شکل R2 و یا با تویوتا پریوس که با سخت - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر قائمشهر استان مازندران - افزار مخصوص به شکل خودران درآمده، دریافت کنند.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر قائمشهر استان مازندران

آزمایش این سرویس به والمارت و استارتاپ نورو کمک می کند تا سرویس های خود را توسعه داده و اصلاحات لازم را روی آنها - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر قائمشهر استان مازندران - انجام داده و بهترین تجربه خرید را برای مشتریان به ارمغان آورند.

البته هنوز مدت زمان زیادی تا فراگیر شدن این سرویس در والمارت - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر قائمشهر استان مازندران - باقی مانده - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر قائمشهر استان مازندران - و مشتریان - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر قائمشهر استان مازندران - همچنان برای خرید باید به شکل حضوری به این خرده فروشی بروند. خودروهای نورو در حال حاضر کند بوده - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر قائمشهر استان مازندران - و چالش های زیادی (از جمله برف) در مسیر راه اندازی این سرویس قرار دارند. نبود قوانین مناسب برای خودروهای خودران نیز نحوه فعالیت این اتومبیل ها را در هاله ای از - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر قائمشهر استان مازندران - ابهام قرار داده - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر قائمشهر استان مازندران - است.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر قائمشهر استان مازندران

استارتاپ نورو یکی از معدود شرکت هایی است که با - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر قائمشهر استان مازندران - خودروهای تماماً خودران خدمات - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر قائمشهر استان مازندران - دهی می کند. خودروی R2 این استارتاپ ابعادی کوچکتر از خودروهای سدان معمولی داشته و ظرفیت آن حدوداً 50 درصد نسبت به خودروی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر قائمشهر استان مازندران - R1 بیشتر است - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر قائمشهر استان مازندران - که اجازه حمل 18 کیسه بیشتر را می دهد. ناوگان فعلی این استارتاپ از 75 خودرو تشکیل شده که بیشتر آنها تویوتا پریوس هستند.

خودروهای R2 با اینکه جایی برای نشستن راننده ندارند ولی هنگام رساندن سفارشات، توسط ماشین های راننده دار تعقیب شده و به کمک ابزارهای کنترل از راه دور از تحویل به موقع و امن سفارشات اطمینان حاصل می شود.

پیش از والمارت، رستوران های زنجیره ای دومینوز و فروشگاه مواد غذایی Kroger نیز از ناوگان نورو برای ارسال سفارشات استفاده کرده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone