🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25846.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

ورود کمپانی پورشه به قلمرو جنگ ستارگان با طراحی استارفایتر

کمپانی پورشه معمولا خود را درگیر طراحی ماشین‌های زمینی می‌کند. کمتر پیش آمده که ببینیم این کمپانی در طراحی و ساخت هواپیما، دخالتی داشته باشد. فرضا اگر بپرسید که پورشه اخیرا فضاپیمایی طراحی کرده که ...

کمپانی پورشه معمولا خود را درگیر طراحی ماشین‌های زمینی می‌کند. کمتر پیش آمده که ببینیم این - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نجف آباد استان اصفهان - کمپانی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نجف آباد استان اصفهان - در طراحی و ساخت هواپیما، دخالتی داشته باشد. فرضا اگر بپرسید که پورشه اخیرا فضاپیمایی طراحی کرده که شباهت زیادی به استارفایترهای سری استاروارز دارد، امکان ندارد کسی حرفتان را باور کند. اما این دقیقا همین کاری است که پورشه انجام داده و نتیجه آن فضاپیمای «Tri-Wing S-91x Pegasus» شده است.

پورشه با کمپانی لوکاس آرتز همکاری کرده است تا طرحی مفهومی از این فضاپیما را تولید کند. البته دلتان را زیاد خوش نکنید. فضاپیمای ساخته شده ابعاد اصلی و واقعی ندارد و تنها یک مدل ۱.۵ متری - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نجف آباد استان اصفهان - با جزئیات فوق‌العاده بالاست که کمپانی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نجف آباد استان اصفهان - پورشه و لوکاس آرتز، آن را در روز پخش فیلم «Rise of the Skywalker» به نمایش در خواهند آورد.

حتی قرار نیست که از این فضاپیما در فیلم اصلی نیز استفاده شود. به نظر می‌رسد که هدف لوکاس آرتز - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نجف آباد استان اصفهان - از همکاری با پورشه در طراحی Tri-Wing S-91x Pegasus، بیشتر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نجف آباد استان اصفهان - تبلیغاتی بوده است. همچنین در طراحی این فضاپیما، از زبان طراحی کمپانی پورشه استفاده شده که خودرو‌های سوپر اسپرت ۹۱۱ و تایکان می‌بینیم. از این پورشه اصالت در طراحی را نیز به این فضاپیما آورده است.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نجف آباد استان اصفهان

لوکاس آرتز هم دخالت‌هایی جزئی، ولی به جا در طراحی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نجف آباد استان اصفهان - این فضاپیما داشته است. برای مثال می‌توان جایگاه استرومک‌های مخصوص استاروارز را در Tri-Wing S-91x Pegasus دید. در نتیجه می توان این گونه برداشت کرد که این فضاپیما انگار از دل دنیای استاروارز بیرون آمده است. اما اگر تصور می‌کنید که پورشه تنها به طراحی بیرونی بسنده کرده، سخت در اشتباهید.

کابین ۳ سرنشین این فضاپیما بسیار جادار بوده و شاهد انتخاب مواد مرغوب و جزئیات بالا با مواد کیفیتی هستیم. همچنین از لحاظ زیبایی طراحی کابین این فضاپیما، باید بگوییم که نسبت به طراحی داخلی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نجف آباد استان اصفهان - کسالت آور X-Wing یا طراحی کابین خشن فضاپیمای جنگی TIE fighter، بسیار بهتر است.

البته کمپانی پورشه هنوز قیمت این فضاپیما را مشخص نکرده و علاقه‌مندان تنها می‌تواند هنگام اولین پخش فیلم جدید استاروارز، آن را در لس آنجلس مشاهده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone