🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  3. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  4. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26506.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

جاسوسی رژیم صهیونیستی از سرویس های ابری اپل، گوگل و مایکروسافت

یک کمپانی امنیت سایبری رژیم صهیونیستی جاسوس افزاری توسعه داده که قادر به استخراج اطلاعات از سرورهای محصولات اپل، گوگل، فیسبوک، آمازون و مایکروسافت است. در گزارش فایننشال تایمز آمده بدافزار اختصاصی تلفن های هوشمند ...

یک کمپانی امنیت سایبری رژیم صهیونیستی جاسوس افزاری توسعه داده که قادر به استخراج اطلاعات از سرورهای محصولات اپل، گوگل، فیسبوک، آمازون و مایکروسافت است.

در گزارش فایننشال تایمز آمده بدافزار اختصاصی تلفن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جهرم استان فارس - های هوشمند گروه NSO به نام پگاسوس، نه تنها به اطلاعات ذخیره شده روی دستگاه، بلکه به داده های ذخیره شده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جهرم استان فارس - در فضای ابری مانند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جهرم استان فارس - آرشیو پیام ها، عکس ها و موقعیت مکانی کاربر نیز دسترسی دارد.

گروه NSO که قبلا هم اقدام به نصب بدافزار روی واتس اپ کرده بود، توسعه نرم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جهرم استان فارس - افزاری که قادر به دریافت اطلاعات از فضای ابری باشد را رد کرده. مشخص نیست این گروه ابزارهای لازم را در داخل سازمان توسعه داده است یا خیر.

جاسوس افزار رژیم صهیونیستی دسترسی نامحدود به سرورهای ابری برنامه ها فراهم می کند

گروه NSO در مصاحبه ای گفته است: «از کاربرد محصولات ما برداشت اشتباه شده است. نرم افزارهای ما قادر به جمع آوری اطلاعات از برنامه ها، سرویس ها یا زیرساخت های ابری نیستند. تعداد تروریست ها و مهاجمانی که از تکنولوژی های رمزگذاری شده برای فعالیت هایشان استفاده می کنند رو - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جهرم استان فارس - به افزایش است. این اتفاق موجب می شود نیروهای امنیتی قادر به ردیابی آن ها نباشند و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جهرم استان فارس - امنیت افراد و کشور به خطر می افتد. محصولات ما در چارچوب قانون در پی حل این مسئله هستند.»

گروه NSO می گوید مشتری ها قبل از خرید محصولاتشان بررسی می شوند و تنها دولت های متعهد امکان استفاده از آن ها را دارند.تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جهرم استان فارس

این بدافزار پس از نصب - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جهرم استان فارس - روی دستگاه، قادر به کپی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جهرم استان فارس - کلیدهای تایید هویت از سرویس هایی مانند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جهرم استان فارس - گوگل درایو، مسنجر فیسبوک و آی کلاود خواهد بود. سپس سروری دیگر خود را به جای موبایل جا می زند.

در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جهرم استان فارس - نتیجه این جاسوس افزار رژیم صهیونیستی دسترسی نامحدودی به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جهرم استان فارس - سرورهای ابری این برنامه ها فراهم می کند. همه این ها در حالی است که لایه های امنیتی مانند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جهرم استان فارس - تایید هویت دو مرحله ای یا ارسال ایمیل های هشدار را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جهرم استان فارس - فعال نمی کند. این اطلاعات از مدارک فروش گروه NSO به دست آمده اند.

آمازون گفته هیچ اثری از این جاسوس افزار رژیم صهیونیستی در سرورهایش مشاهده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جهرم استان فارس - نکرده است. مایکروسافت نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جهرم استان فارس - یک سرویس محافظتی دارد که از کاربران در مقابل چنین حملاتی محافظت می کند. یکی از سخنگوهای فیسبوک نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جهرم استان فارس - اعلام - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جهرم استان فارس - کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جهرم استان فارس - در حال بررسی جوانب این ادعا هستند. همه این ها در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جهرم استان فارس - حالی است که اپل و گوگل هنوز در این باره واکنشی نشان نداده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone