🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  2. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  3. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  4. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  5. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29935.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

محدودیت شدید برای اپلیکیشن‌های بانکی؛ تنها کارت به کارت مجاز است

بانک مرکزی با اعلام مصوبه‌ای، مانده‌گیری و انتقال وجه از حساب یا به حساب را در کلیه اپلیکیشن‌های بانکی و مالی غیر مجاز اعلام کرد. طبق این اطلاعیه تنها انتقال وجه به صورت کارت به ...

بانک مرکزی با اعلام مصوبه‌ای، مانده‌گیری و انتقال وجه از حساب یا به حساب را در کلیه اپلیکیشن‌های بانکی و مالی غیر مجاز اعلام کرد. طبق این اطلاعیه تنها انتقال وجه به صورت کارت به کارت در اپلیکیشن‌ها مجاز است و کاربران برای انجام سایر خدمات باید از اینترنت بانک استفاده کنند. - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - این موضوع در حالی‌ست که بخش قابل توجهی از شهروندان، خدمات بانکی خود را از اپلکیشین‌های موبایلی که همواره در دسترس آنهاست انجام می‌دهند و استارت‌آپ‌های زیادی هم در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

طبق مصوبه بانک مرکزی، بانک‌ها می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌های خود فقط سرویس کارت به کارت را به مشتریان خود - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - ارائه کنند و سایر خدمات بانکی به ویژه مانده‌گیری و انتقال از حساب و به حساب درون - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - بانک یا بیرون بانک صرفا در قالب اینترنت بانک، با رمز و نام‌کاربری مشخص، احراز هویت کامل مطابق ضوابط و از طریق سامانه‌های رمزنگاری شده قابل اجراست.

در این - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - مصوبه آمده است که ارائه خدمات فراتر از چارچوب یا عدم اجرای تمام ضوابط احراز هویت برای خدمات بانکی به هر شکل و قالبی از قبیل API و غیره اکیدا ممنوع بوده و این فعالیت متوقف می‌شود. همچنین در خصوص پرداخت‌سازها گفته شده‌ که تنها مجاز به ارائه خدمات کارت به کارت هستند - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - تا فرصت سو استفاده برای خلافکاران به وجود نیاید.

در انتهای مصوبه نیز خاطر نشان شده‌است که چشم‌پوشی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - از مخاطرات گفته شده، علاوه بر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - ایجاد - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - حفره‌های امنیتی و زیان‌های مادی و معنوی به آن بانک و کاربران، برخوردهای - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - انضباطی به - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - جدی‌ترین شکل ممکن مطابق مقررات را در پی خواهد داشت و مسئولیت کامل پاسخگویی به مقامات قضایی و انتظامی بر عهده بانک - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - متخلف است.

این مصوبه درحالی ابلاغ شده است که بانک مرکزی هیچ - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - توضیحی در خصوص مخاطرات به وجود آمده یا احتمالی منتشر نکرده‌است. ضمن آنکه استارت‌آپ‌های زیادی در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده‌اند اما الان - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - تنها محدود به ارائه یک خدمت شده‌اند؛ - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - این موضوعی‌ست که «محمد مراد بیات» مدیر عامل مرکز فابا (مرکز فرهنگسازی و آموزش - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - بانکداری الکترونیک) نیز به آن اذعان دارد و در مورد دلایل آن اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. او به دیجیاتو می‌گوید:

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان

«بانک مرکزی باید جامعه را توجیه کند که مقررات جدید وضع شده، ناظر بر کدام مشکلات بوده است، چون جامعه هنوز در این مورد توجیه نشده‌است. دوم آنکه باتوجه به حجم زیاد سرمایه‌گذاری در اپلیکیشن‌های موبایلی، وضعیت آنها در مواجه با این مقررات مشخص نیست و نکته سومی که باید به آن پرداخت مجموعه شرکت‌های استارت‌آپی علاقمند به این حوزه هستند که می‌توانستند دایره این خدمات را روی اپلیکیشن‌های جدید گسترش دهند و حالا با تنگناها و مشکلات بسیاری روبرو شده‌اند.»

به گفته بیات، فابا این موضوع را از بانک مرکزی پیگیری خواهد کرد تا ابعاد آن روشن‌تر شود. چه بسا این مقررات ناظر بر یک منفعت کلان باشد که باید آن را قبول کرد و اگر هم نباشد، باید نفی شود؛ این‌ها مواردی هستند که درمورد آنها ابهام وجود دارد.

مدیر عامل مرکز فابا احتمال می‌دهد که یکی از موضوعات مهم که منجر به صدور این مصوبه شده‌، خلق پول - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - است که منجر به ایجاد شبه پول، افزایش قدرت نقدینگی و پولشویی می‌شود. او - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - معتقد است - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - که بانک مرکزی باید در این مورد مردم را توجیه کند چون افراد - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر خوانسار استان اصفهان - زیادی به صورت روزانه در گوشی‌های هوشمند خود با این موضوع درگیر هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone