🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  2. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  3. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  4. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29930.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

استوری‌های یوتیوب در دسترس تعداد بیشتری از تولیدکنندگان محتوا قرار می‌گیرد

یوتیوب از امروز انتشار قابلیت استوری‌های مشابه اینستاگرام را برای تعداد بیشتری از تولیدکنندگان محتوا آغاز کرده است. به گزارش وبسایت ورج، استوری‌های یوتیوب که سال گذشته به شکل آزمایشی کار خود را در این ...

یوتیوب از امروز انتشار قابلیت استوری‌های مشابه اینستاگرام را - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پارس آباد استان اردبیل - برای تعداد بیشتری از تولیدکنندگان محتوا آغاز کرده است. به گزارش وبسایت ورج، استوری‌های یوتیوب که سال گذشته به شکل آزمایشی کار خود را در این پلتفرم آغاز کردند، حالا برای کلیه تولیدکنندگان محتوا که بیش از 10,000 مشترک دارند در دسترس قرار گرفته است.

استوری‌های یوتیوب - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پارس آباد استان اردبیل - با آنهایی که در اینستاگرام، اسنپ چت یا واتس اپ دیده‌ایم اندکی تفاوت دارد. اولا محدودیت نمایش این استوری‌ها دیگر 24 ساعت - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پارس آباد استان اردبیل - نیست و تا هفت روز قابل مشاهده هستند. نکته دوم این که ویدیوهای این - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پارس آباد استان اردبیل - بخش هم توسط مشترکین یک کانال و هم توسط افراد غیر مشترک می‌توانند دیده شوند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پارس آباد استان اردبیل

یوتیوب برای دسترسی آسان به استوری‌ها، سایدباری به نام Up Next در نظر گرفته تا وقتی تماشای یک ویدیو را - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پارس آباد استان اردبیل - به انتها رساندید، بتوانید بلافاصله به - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پارس آباد استان اردبیل - ویدیوی مرتبط دیگر پرش کنید. بازدیدکنندگان از هر استوری نیز می‌توانند نسبت به آن واکنش نشان داده و برای هر کدام نظر بگذارند، و در مقابل صاحب - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پارس آباد استان اردبیل - کانال امکان پاسخ به آن‌ها - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پارس آباد استان اردبیل - را دارد و همه می‌توانند مکالمه بین این دو را مشاهده نمایند.

استوری‌های یوتیوب که هنگام عرضه نسخه آزمایشی Reels نامیده می‌شدند، تا امروز با - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پارس آباد استان اردبیل - بازخوردهای متفاوتی از - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر پارس آباد استان اردبیل - جامعه کاربری این اپلیکیشن روبرو بوده‌اند. در حالیکه بعضی تولیدکنندگان محتوا استفاده از این ویژگی را شروع کرده‌اند، بعضی دیگر (به خصوص تولیدکنندگان بزرگ و مطرح) در به‌کارگیری آن بسیار کند عمل کرده‌اند. اما شاید گسترش دسترسی به این قابلیت برای تولیدکنندگان محتوا بتواند در فراگیری بیشتر آن نقش کمک‌کننده‌ای داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone