🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  2. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  3. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  5. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23806.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

هواوی میت ۳۰ رسما از اپلیکیشن های گوگل محروم شد

طبق گزارشی که روز گذشته توسط رویترز منتشر شد به خاطر ممنوعیت های کاخ سفید برای مراوده تجاری شرکت های آمریکایی (از جمله گوگل) با هواوی، عرضه پرچمدار بعدی این غول مخابراتی چینی یعنی میت ...

طبق - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - گزارشی که روز گذشته توسط رویترز منتشر شد - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - به خاطر ممنوعیت های کاخ سفید برای مراوده تجاری شرکت های آمریکایی (از جمله گوگل) با هواوی، عرضه پرچمدار بعدی این غول مخابراتی چینی یعنی میت ۳۰ با یک مانع بزرگ روبرو خواهد شد و هواوی نمی تواند آن را به همراه اپ ها و سرویس های گوگل به بازار عرضه کند.

این یعنی میت ۳۰ و احتمالا دیگر گوشی های آتی هواوی از جمله میت X تاشو در زمان عرضه با محدودیت های بسیار شدیدی روبرو خواهند بود. البته این گوشی ها همچنان - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - از اندروید بهره خواهند برد که به صورت رایگان و متن باز در اختیار آن قرار داده می شود اما گوگل طی مصاحبه ای که اخیرا با ورج انجام داده تایید کرده که میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو (که گفته - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - می شود ۲۷ شهریور امسال معرفی می گردند) از سرویس ها و اپ - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - های گوگل بی بهره خواهند بود و - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - این مساله با در نظر داشتن اهمیت اپلیکیشن های گوگل می تواند به ضرر هواوی تمام شود.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان
میت X هواوی

همانطور که قبلا در خبرها خواندید هواوی یک معافیت سه ماهه را از وزارت بازرگانی آمریکا دریافت کرده بود که به آن اجازه می داد اقدامات لازم را برای «ارائه سرویس و فراهم کردن پشتیبانی لازم، از جمله آپدیت و پچ های نرم افزاری گوشی های فعلی خود که تا تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه به بازار عرضه شده - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - اند» انجام دهد.

چندی قبل - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - نیز وزارت بازرگانی آمریکا این مهلت را تا ۹۰ روز دیگر تمدید کرد و تا ۲۸ آذرماه امسال به هواوی فرصت داد که البته در این بازه، شرکت چینی مورد بحث صرفا میتواند آپدیت های نرم افزاری اش را - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - برای گوشی های پیشتر عرضه شده به بازار ارائه نماید؛ - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - این یعنی میت ۳۰ (و دیگر - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - نسخه های آن که قرار است به زودی معرفی شوند) - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - شامل - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - این مهلت نمی شوند.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان

اپلیکیشن ها و سرویس های گوگل که مهم ترینشان شاید همان پلی استور باشد بخشی کلیدی از سیستم عامل اندروید به شمار می روند تا حدی که اتحادیه اروپا  سال گذشته گوگل را به خاطر سوء استفاده از دسترسی به آن ۵ میلیارد دلار جریمه کرد. طبق استدلال این اتحادیه گوگل دسترسی به پلی استور را به نوعی اهرم فشار تبدیل کرده بود تا با کمک آن تولید - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - کنندگان گوشی های اندرویدی را وادار نماید که در ازای این دسترسی، سرچ گوگل را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض تولیدات خود انتخاب نمایند.

البته هواوی از سال ۲۰۱۸ میلادی روی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - ایجاد جایگزینی برای - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - پلی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - استور کار می کند اما اعمال محدودیت از جانب - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - آمریکا به معنای پیش رو بودن راهی دشوار برای هواوی است چراکه شرکت هایی نظر توییتر، فیسبوک، پینترست و - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر صومعه سرا استان گیلان - دیگر اسامی مستقر در آمریکا دیگر قادر به ارائه اپلیکیشن برای پلی استور چینی نخواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone