🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  2. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  3. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  4. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  5. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23816.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به گوشی ویوو نکس 3 پیش از عرضه رسمی [تماشا کنید]

برای اولین بار ویدیویی از گوشی ویوو نکس 3 پیش از عرضه رسمی به بازار روی یوتیوب قرار گرفته است. در این ویدیو می توان خصوصیات نمایشگر آبشاری و ظاهر گوشی را از نزدیک مشاهده ...

برای اولین بار ویدیویی از گوشی ویوو نکس 3 - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلوگاه استان مازندران - پیش از عرضه رسمی به بازار روی یوتیوب قرار گرفته است. در این ویدیو می توان خصوصیات نمایشگر آبشاری و ظاهر گوشی را - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلوگاه استان مازندران - از نزدیک مشاهده کرد.

یکی از کاربران یوتیوب به نام Mrwhosetheboss پیش از دیگران فرصت کار کردن با - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلوگاه استان مازندران - گوشی ویوو نکس 3 را پیدا کرده و در کانال خود فیلم جعبه گشایی آن را قرار داده. او گوشی ویوو نکس 3 - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلوگاه استان مازندران - را یک تلفن هوشمند بزرگ با خمیدگی های بزرگ تفسیر کرده. بهتر است خودتان ویدیو را ببینید:

با نگاه به ویدیو متوجه می شویم که شایعه نسبت نمایشگر به - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلوگاه استان مازندران - بدنه بیش از صد درصدی صحت نداشته است؛ علت آن وجود حاشیه های باریک در بالا و پایین صفحه نمایش است. اما با این وجود خمیدگی زیاد نمایشگر در طرفین بدنه جلب توجه می کند.

سازنده برای حفظ یکپارچگی بدنه دکمه های فیزیکی پاور و ولوم را حذف کرده تا از لذت - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلوگاه استان مازندران - تماشای نمایشگر آبشاری این محصول چیزی کاسته نشود. البته دکمه ولوم - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلوگاه استان مازندران - در کنار گوشی شبیه سازی شده و کاربر با ضربه زدن می تواند از آن استفاده کند. دکمه - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلوگاه استان مازندران - های مجازی را قبلاً در کانسپت ویوو Apex 2019 دیده بودیم که حالا به نظر می رسد پیشرفت محسوسی داشته و دقیق تر شده - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلوگاه استان مازندران - اند.

در بالای گوشی ویوو نکس 3 دوربین - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلوگاه استان مازندران - بیرون جهنده سلفی و در کنار آن جک هدفون و دکمه فیزیکی پاور تعبیه شده تا اگر دکمه مجازی کار نکرد کاربر به وسیله آن دستگاه را خاموش کند. دو میکروفون (یکی در بالا و یکی در پایین) در این گوشی تعبیه شده است. شیار اسپیکر را نیز کنار درگاه USB-C می بینیم.

ظاهراً ویوو از کاربر مذکور خواسته تا جزییات زیادی از گوشی فاش نکند به همین دلیل در این ویدیو اشاره چندانی به مشخصات فنی ویوو نکس 3 نمی شود. رزولوشن دوربین ها، نوع چیپست، ظرفیت حافظه رم و حافظه داخلی از مواردی هستند که سازنده جزییاتی از آنها منتشر نکرده است. برای اطلاع از این موارد باید تا زمان عرضه منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone