🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  3. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  4. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  5. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23818.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

فاش شدن دو تصویر واقعی جدید منتسب به پیکسل 4

دو تصویر جدید از گوشی پیکسل 4 منتشر شده که جزییات تازه ای از پنل جلویی و پشتی این پرچمدار فاش می کند. عکس های فوق ابتدا در تلگرام دست به دست شدند و پس ...

دو تصویر جدید از گوشی پیکسل 4 منتشر شده که جزییات تازه - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - ای از پنل جلویی و پشتی این پرچمدار فاش می کند.

عکس های فوق ابتدا در تلگرام دست به دست شدند - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - و پس از مدتی توسط یکی از کاربران سایت XDA روی توییتر قرار گرفتند. تفاوت این دو عکس با - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - تصاویر قبلی در این است که می توانیم واضح - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - تر پنل جلویی و پشتی پرچمدار گوگل را ببینیم.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان

یکی از نکات جالب توجه در تصویر اول حاشیه باریک نمایشگر - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - 5.7 اینچی در قسمت پایینی صفحه نمایش است. این حاشیه باریک را در قسمت بالایی نمی بینیم که با توجه به تعداد سنسورها طبیعی به نظر می رسد. در این قسمت خروجی باریک اسپیکر وجود دارد که در مقایسه با پیکسل 3 عریض تر شده.

سمت چپ اسپیکر، سنسور نور محیطی یا سنسور مجاورت (Proximity) تعبیه شده. یک دوربین سلفی نیز کنار آنها جا خوش کرده است. البته با وجود واضح بودن تصویر نمی توان نوع لنز (معمولی یا تله فوتو) را تشخیص داد.

همچنین امکان شناسایی چیپ رادار سولی در طرف راست و دوربین تشخیص چهره در طرف چپ وجود ندارد. اخطار دهنده سنسور فیس آنلاک، دوربین IR دوم و flood illuminator از دیگر اجزایی هستند که به شکل واضح دیده نمی شوند.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان

با نگاه به نمایشگر گوشی و وجود نوار بار جسچرها و گزینه های اسیستنت، به سیستم عامل اندروید 10 در این گوشی پی می بریم. بکگراند مشکی رنگ است و اشکال هندسی در آن به چشم می خورند؛ به همین دلیل احتمالاً بکگراند زنده است. دو نوتیفیکیشن نیز روی صفحه باز شده اند که برای Pixel Setup و پلی استور هستند. عبارت Sprint در گوشه - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - سمت چپ نمایشگر متصل بودن گوشی به این اپراتور - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - را نشان می دهد.

در تصویر دوم پنل پشتی گوشی را می بینیم که دوربین چهارگانه و قطعه محافظ روی آن خودنمایی می کند. احتمالاً در پیکربندی مربعی دوربین سنسور 12 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار با تشخیص فاز و همچنین دوربین 16 مگاپیکسلی تله فوتو تعبیه شده.

یک فلش تقریباً بزرگ نیز کنار دوربین ها قرار گرفته. نهایتاً در تصویر دوم براق بودن پنل پشتی و خمیدگی شیشه در آن به چشم می خورد. از این زاویه می توان به - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - دکمه پاور و ولوم نیز پی برد.

به احتمال زیاد از پیکسل 4 و پیکسل 4 XL اکتبر (مهر ماه) و همزمان با چهارمین سالگرد همایش Made by Google رونمایی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone