تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13190.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

هواوی سیستم عامل هارمونی را به دستگاه‌ها با کرین ۷۱۰ و چیپ‌های قدرتمندتر می‌آورد

هواوی به‌زودی سیستم عامل هارمونی را برای گوشی‌های هوشمندش منتشر می‌کند، با این حال اطلاع دقیقی از مدل این محصولات نداریم. حالا گزارشی جدید، از انتشار آن برای موبایل‌های مجهز به کرین ۷۱۰ و چیپ‌های ...

هواوی به‌زودی سیستم عامل هارمونی را برای گوشی‌های هوشمندش منتشر می‌کند، با این حال اطلاع دقیقی از مدل این محصولات نداریم. حالا گزارشی جدید، از انتشار آن برای موبایل‌های مجهز به کرین ۷۱۰ و چیپ‌های قدرتمندتر خبر می‌دهد.

به گفته یک منبع موثق حوزه فناوری چینی در شبکه اجتماعی Weibo، هواوی این سیستم عامل را برای تراشه‌های زیادی منتشر می‌کند. در حقیقت تمام دستگاه‌های مجهز به چیپ کرین ۷۱۰ و پردازنده‌های جدیدتر و قدرتمندتر باید منتظر دریافت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان - هارمونی باشند.

با توجه به این موضوع موبایل‌های مجهز به چیپ‌های کرین ۷۱۰، کرین ۸۱۰، کرین ۸۲۰، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان - کرین 820E، کرین ۹۸۰، کرین ۹۸۵، کرین ۹۹۰ و کرین ۹۰۰۰ که اواخر سال گذشته میلادی معرفی شد، به سیستم عامل جدید بروزرسانی می‌شوند. این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان - لیست رسمی نیست، بنابراین تضمینی برای صحت آن وجود ندارد و شاید هواوی لیست متفاوتی را منتشر کند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان

این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان - غول فناوری چینی در گذشته از انتشار هارمونی برای بیش از ۲۰۰ میلیون گوشی هوشمند خبر داد، بنابراین مدل‌های زیادی به این سیستم عامل بروزرسانی خواهند شد.

هواوی پس از تحریم‌های ایالات متحده آمریکا در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ، دیگر نتوانست به سرویس‌های موبایل گوگل دسترسی پیدا کند. همین موضوع باعث شد که چینی‌ها روی سیستم عامل انحصاری سرمایه‌گذاری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان - کنند که نتیجه‌اش، هارمونی بود.

این کمپانی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان - در کنار هارمونی، از سرویس‌های موبایل هواوی یا HMS هم رونمایی کرد و البته فعالیت فروشگاه اپ خود به نام «اپ گالری» را گسترش داد. این فروشگاه حالا ماهانه بیش از ۵۳۰ میلیون کاربر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان - فعال دارد که از رشد چشمگیرش خبر می‌دهد.

هواوی احتمالا - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان - تمام دستگاه‌هایی که بدون سرویس‌های گوگل وارد بازار شده‌اند را به سیستم عامل هارمونی مجهز می‌کند تا یک اکوسیستم بزرگ ایجاد کند. این کمپانی برای اینکه بتواند وابستگی‌اش به گوگل را کاهش دهد، روی ایمیل، موتور جستجو، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان - دستیار مجازی و سرویس‌های دیگر کار می‌کند، بنابراین احتمالا در آینده باید منتظر رقابت سنگینی میان هواوی و گوگل در حوزه‌های مختلف باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone