🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  2. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  3. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  4. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  5. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23822.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

سری جدید لپ‌تاپ‌های تینکپد لنوو با پردازنده نسل دهم اینتل معرفی شدند

پردازنده های نسل دهم اینتل در حال باز کردن راهشان به دنیای فناوری هستند و در جدیدترین مورد لنوو برخی محصولات سری تینکپد را به آنها مجهز کرده است. لپ تاپ های جدید لنوو از ...

پردازنده های نسل دهم اینتل در حال باز کردن راهشان به دنیای فناوری هستند و در جدیدترین مورد لنوو برخی محصولات سری تینکپد را به آنها مجهز کرده است.

لپ تاپ های جدید لنوو از نظر ظاهری تا حد زیادی شبیه مدل های قبلی هستند و تنها سخت افزار آنها ارتقا پیدا کرده است. نخستین عضو این خانواده هفتمین نسل از لپ تاپ های خوشنام تینکپد X1 کربن است که به پردازنده های Core i5 یا Core i7 (در دو نسخه چهار و شش هسته ای) نسل دهم سری کامت لیک اینتل مجهز شده است. این پردازنده ها علاوه بر افزایش توان پردازش پشتیبانی از محتوای 4K، تاندربولت ۳ و Wi-Fi 6 را به همراه می آورند.

این لپ تاپ همچنین زیر چتر پروژه آتنای اینتل قرار دارد و در نتیجه با یکبار شارژ سریع انرژی لازم برای حداقل ۹ ساعت کار را فراهم خواهد کرد. نسخه جدید تینکپد X1 کربن تا یک ماه دیگر و با قیمت پایه ۱۴۷۹ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

تینکپد X1 یوگا هم کماکان ظاهر خود را حفظ کرده اما در قلب آن پردازنده های نسل دهم Core i5 یا Core i7 (مدل ۶ هسته ای) قرار گرفته اند. هرچند نسخه جدید X1 یوگا از پروژه آتنا محروم مانده اما مهمترین مزیت این لپ تاپ ۱۶۰۹ دلاری، عمر باتری ۱۸ ساعته آن است. لپ تاپ های T490 و X390 هم به همین پردازنده ها (بدون نسخه ۶ هسته ای Core i7) مجهز شده اند اما طراحی آنها ثابت مانده است.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کوچصفهان استان گیلان

تنها لپ تاپ‌هایی که از نظر ظاهری هم دستخوش تغییر شده اند تینکپد L13  و L13 یوگا است که - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کوچصفهان استان گیلان - نسخه جدید L390 محسوب می شوند. لنوو این دو دستگاه را به بدنه ای - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کوچصفهان استان گیلان - باریکتر و سبکتر، نمایشگرهای با روشنایی بیشتر و حاشیه کمتر، کاور وبکم ThinkShutter و دوربین مادون قرمز برای ویندوز هِلو مجهز کرده است.

کمپانی سازنده برای کاهش قیمت این محصولات را در کنار پردازنده های نسل دهم به تراشه های ارزانتر سلرون هم مجهز کرده است. تینکپد L13  و L13 یوگا از ماه آینده و به ترتیب با قیمت های پایه ۷۴۹ و ۹۱۹ دلار - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کوچصفهان استان گیلان - از راه خواهند رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone