🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31181.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

واردات بیش از ۲۱۰هزار دستگاه موبایل در مهرماه سال‌جاری

تازه‌ترین آمار اعلام شده از سوی گمرک ایران خبر از افزایش واردات گوشی در ۷ ماه اخیر می‌دهد. طبق آمار منتشر شده در هفت ماهه سال‌جاری یک میلیون و ۷۳۷ هزار و ۴۷۵ دستگاه گوشی ...

تازه‌ترین آمار اعلام شده از سوی گمرک ایران خبر از افزایش واردات گوشی در ۷ ماه اخیر می‌دهد. طبق آمار منتشر شده در هفت ماهه سال‌جاری یک میلیون و ۷۳۷ هزار و ۴۷۵ دستگاه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زرین شهر استان اصفهان - گوشی تلفن همراه به ارزش ۲۶۵ میلیون و ۹۶۳ هزار دلار وارد کشور شده است که نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ از نظر تعداد ۲۸ درصد و از حیث ارزش ۴۳ درصد افزایش داشته‌است.

این گزارش حاکی از آن است که طی مهر ماه سال‌جاری ۲۱۰ هزار و ۶۱۱ دستگاه گوشی تلفن به کشور وارد شده است.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زرین شهر استان اصفهان

گفتنی است واردات گوشی تلفن همراه در هفت ماهه سال گذشته به تعداد یک میلیون و ۳۵۴ هزار و ۸۵۳ دستگاه به ارزش ۱۸۵ میلیون و ۴۵۵ هزار دلار بوده است.

گمرک ایران همچنین در رابطه با آخرین وضعیت ورود گوشی‌های مسافری اعلام کرده است که مسئولیت گمرک راه اندازی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زرین شهر استان اصفهان - سامانه اظهار گوشی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زرین شهر استان اصفهان - های مسافری بوده که این اقدام صورت گرفته و حقوق و عوارض گمرکی تمامی گوشی های - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زرین شهر استان اصفهان - مسافری که در سامانه گمرک اظهار - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زرین شهر استان اصفهان - شده وفق مقررات اخذ و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زرین شهر استان اصفهان - کد رهگیری صادر شدیده است اما اطلاعاتی از - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر زرین شهر استان اصفهان - مسافر، گذرنامه و اطلاعات ورود توسط واحدهای ذیربط در اختیار این سازمان قرار نگرفته و با توجه به این موضوع، کنترل و راستی آزمایی اطلاعات گوشی‌های مسافری در حوزه مسئولیت‌های گمرک نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone