🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21196.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

افزایش سود ۲۱ درصدی ال جی با وجود کاهش فروش موبایل و معضل کرونا

کمپانی ال جی گزارش مالی فصل اول سال ۲۰۲۰ را منتشر کرده و بر خلاف کاهش فروش و تولیدات در پی شیوع ویروس کرونا، کمپانی‌ کره‌ای توانسته سود عملیاتی خود را ۲۱.۱ درصد افزایش دهد. ...

کمپانی ال جی گزارش مالی فصل اول سال ۲۰۲۰ را منتشر کرده و بر خلاف کاهش فروش و تولیدات در پی شیوع ویروس کرونا، کمپانی‌ کره‌ای توانسته سود عملیاتی خود را ۲۱.۱ درصد افزایش دهد.

این کمپانی سود عملیاتی ۹۲۱.۴۷ میلیون دلاری را به ثبت رسانده که - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - نسبت به همین بازه در سال گذشته، ۲۱.۱ درصد رشد داشته است. کمپانی ال جی یک رکورد دیگر نیز به نام خود ثبت کرده تا نشان دهد ویروس کرونا تا این لحظه چندان روی اقتصاد این کمپانی تاثیر نداشته. کره‌ای‌ها - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - توانسته‌اند حاشیه سود عملیاتی خود را ۷.۴ درصد افزایش - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - دهند که در تاریخ گزارش مالی فصل اول این کمپانی، بی‌سابقه بوده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - است.

با - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - وجود این که سود عملیاتی سالانه ال جی افزایش داشته، درآمد کلی این کمپانی ۱۲.۴۵ میلیارد دلار بوده که نسبت به سال گذشته در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - همین بازه کمی کاهش یافته است. همچنین ال جی افزایش سود خالص خود را مدیون فروش فوق‌العاده محصولات خانگی و تلویزیون‌های خود بوده. بازوی سرگرمی‌های خانگی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - این کمپانی نیز با افزایش ۳۱.۷ درصدی درآمدهای عملیاتی خود نسبت به سال گذشته مواجه شده که عمده آن به دلیل افزایش فروش محصولات پریمیوم - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - مانند تلویزیون‌های OLED و نانوسل است.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان

بخش موبایل کمپانی ال جی توانسته ۸۴۳.۹ میلیون دلار برای این کمپانی سودآوری داشته باشد. با این وجود این بخش همچنان زیان‌آور بوده و ۲۰۰.۹۶ میلیون دلار به کمپانی ال جی ضرر وارد کرده. فروش گوشی‌های هوشمند این - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - کمپانی هم نسبت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - به فصل اول سال ۲۰۱۹، ۳۴ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - درصد افت داشته که دلیل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - آن تعطیلی کارخانه‌ها و شرکای تجاری چینی عنوان می‌شود.

کمپانی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - کره‌ای برای جبران عقب‌افتادگی خود سعی داشته تولیدات را افزایش - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - دهد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - و با بالا بردن کارایی بخش بازاریابی، هزینه‌ها را متعادل کرده و پایین بیاورد. همچنین این شرکت سعی کرده با خلق یک زبان طراحی جدید، گوشی‌های خود را از باقی رقبای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - بازار متمایز کند و به همین دلیل باید صبر کرد گوشی تازه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر قروه استان کردستان - معرفی‌شده Velvet وارد بازار شود تا ببینیم آیا می‌تواند برای کمپانی جبران مافات کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone