🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21184.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل قفل گشایی آیفون با ماسک را آسان‌تر می‌کند

اپل روز چهارشنبه نسخه بتای سیستم عامل iOS را برای توسعه دهندگان منتشر کرد که به کمک قابلیت جدید آن می‌توان قفل آیفون را هنگام پوشیدن ماسک بدون نیاز به فیس آیدی باز کرد. در ...

اپل روز چهارشنبه نسخه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی - بتای سیستم عامل iOS را برای توسعه دهندگان منتشر کرد که به کمک قابلیت جدید آن می‌توان قفل آیفون را هنگام پوشیدن ماسک بدون نیاز به فیس آیدی باز کرد.

در حال حاضر اگر کاربر ماسک به صورت زده باشد، برای آنلاک کردن آیفون از طریق فیس آیدی باید آن را از روی صورت خود بردارد. در غیر این صورت گوشی با تأخیری تقریباً آزاردهنده کاربر را به صفحه وارد کردن پسورد راهنمایی می‌کند. می‌توان بیرون از خانه و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی - هنگام داشتن ماسک، فیس آیدی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی - را غیرفعال کرد ولی در این صورت باید هر بار پس از رسیدن به منزل فیس آیدی را دوباره فعال کرد.

حال در نسخه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی - بتای جدید iOS 13.5 که روز چهارشنبه برای آزمایش توسط توسعه دهندگان منتشر شد، اپل فرایند باز کردن قفل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی - آیفون را برای کاربرانی که ماسک - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی - می‌زنند ساده کرده و Passcode را به صفحه اصلی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی - آورده است. حالا برای باز کردن قفل گوشی هنگام داشتن ماسک، کافیست به طرف بالا سوایپ کرد. - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی - با این کار صفحه فیس آیدی Skip یا رد می‌شود و می‌توان برای باز کردن قفل گوشی پسورد را وارد کرد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی

به کمک این قابلیت کاربران می‌توانند قفل آیفون خود را حین انجام کارهایی مثل پرداخت با موبایل در فروشگاه به راحتی باز کنند و دیگر نیازی به کلنجار رفتن با ماسک و یا صبر کردن برای ظاهر شدن صفحه Passcode نیست. از آنجا که این قابلیت هنوز در فاز آزمایشی قرار دارد، ممکن است انتشار نسخه نهایی چندین هفته طول بکشد.

بتای جدید iOS قابلیت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی - دیگری را - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی - در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد که آن‌ها می‌توانند به کمک آن اپلیکیشن‌هایی توسعه دهند که کاربر را با ارسال نوتیفیکیشن از تماس با افراد مبتلا به کووید 19 آگاه می‌کند.

این قابلیت با استفاده از سیگنال‌های بلوتوث فاصله گوشی از گوشی‌های دیگر را تشخیص می‌دهد. اگر آزمایش کرونا کاربر مثبت اعلام شود، می‌تواند به کمک این قابلیت برای گوشی‌های دیگری که در محدوده او بوده‌اند نوتیفیکیشن ارسال کرده و صاحبان آن‌ها را به انجام آزمایش کرونا تشویق کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone