🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39473.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ در CES 2018 پشت درهای بسته از مودم اگزینوس 5G رونمایی کرده است

در حالی که برخی از خبرها به این موضوع اشاره می کنند که سامسونگ در رویداد CES 2018 پشت درهای بسته برای برخی از افراد از تلفن هوشمند تا شوی گلکسی اکس رونمایی کرده، همچنین ...

در حالی که برخی از خبرها به این موضوع اشاره می کنند که سامسونگ در رویداد CES 2018 پشت درهای بسته برای برخی از افراد از تلفن هوشمند تا شوی گلکسی اکس رونمایی کرده، همچنین خبرها حکایت از رونمایی این کمپانی از نمونه اولیه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - ای از مودم اگزینوس 5G دارند.

بر اساس گزارش ها قرار است مودم 5G مذکور به طور رسمی در سال جاری میلادی معرفی شود. همچنین انتظار می رود این کمپانی در نیمه دوم سال جاری میلادی نمونه های اولیه این مودم را برای - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - بخش کسب و کار سامسونگ الکترونیکز ارسال کند. سامسونگ همچنین با همکاری اپراتورهای مخابراتی این مودم ها را آزمایش خواهد کرد.

مودم اگزینوس 5G از هر دو باند فرکانسی زیر 6 گیگاهرتز و نیز فرکانس های بالا به نام موج های میلیمتری (mmWAVEs) با فرکانس 28 و 39 گیگاهرتز پشتیبانی می کند.این مودم همچنین با فناوری های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - قدیمی تر 3G، 2G و نیز 4G سازگار است. این مودم می تواند حداکثر سرعت دانلود - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - 5 گیگابیت در ثانیه را ارائه دهد. بدین ترتیب در حدود 5 برابر سریع تر از پرسرعت ترین مودم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - 4G فعلی خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان

کمپانی کره ای - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - قصد دارد اولین موبایل های بهره مند از  این چیپست را در سال 2019 به بازار عرضه کند؛ زمانی که در برخی از مناطق تجهیزات مخابراتی مورد نیاز برای این فناوری نصب شده باشند. البته در نهایت پیش بینی می شود در نیمه دوم سال 2021 تا سال 2022 سامسونگ به صورت عمده وارد بازار - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - تلفن های هوشمند مبتنی بر این مودم شود.

کوالکام در مهر ماه سال جاری خبر از نخستین آزمایش موفق برقراری ارتباط 5G روی یک دستگاه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - تلفن هوشمند - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - داده بود که روی مودم X50 انجام شده بود. از آنجایی که ایرانسل نیز در زمینه آزمایش فناوری مخابراتی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - 5G مصمم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - است، انتظار می رود موبایل های بهره مند - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - از این مودم ها، پس از عرضه به بازارهای جهانی در ایران نیز قابل استفاده باشند.

در نهایت پس - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - از عرضه چیپست های دارای مودم اگزینوس 5G سامسونگ به بازار، انتظار می - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - رود حکمرانی کوالکام بر بازار این مودم ها پایان یابد. البته باید اشاره کنیم که اینتل نیز به سرعت در حال تعقیب کوالکام در زمینه مودم های 5G است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone