آکادمی علوم و هنرهای سینما تصمیم گرفته که از سخت گیری هایش در مورد فیلم هایی که - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت جام استان خراسان - صرفا برای استریم آنلاین ساخته می شوند بکاهد. هیئت مدیره این آکادمی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت جام استان خراسان - موافقت موقتی خود را با تغییر - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت جام استان خراسان - در قوانین قبلی اعلام کردند و به این ترتیب فیلم های صرفا دیجیتالی هم می توانند برنده اسکار شوند. البته این تغییر موضع یک دلیل روشن دارد و - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت جام استان خراسان - آن همه گیری کووید ۱۹ است که کلیه سینماهای لس آنجلس را به تعطیلی کشانده .

طبق قوانین قبلی صرفا فیلم - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت جام استان خراسان - هایی میتوانستند برای دریافت جوایز اسکار رقابت کنند که دست کم از یک هفته قبل در سینماهای بزرگ لس آنجلس اکران شده باشند.

اما نباید انتظار داشت که این تغییر قوانین به تغییر ذهنیت ها منجر شود چراکه داون هودسون و دیوید روبین مدیران آکادمی در بیانیه خود پیرامون این تغییرات مجددا تصریح کردند که لذت بخش ترین راه برای - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت جام استان خراسان - تماشای فیلم ها حضور در - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت جام استان خراسان - سینماهاست و بس و این تصمیم - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت جام استان خراسان - صرفا برای حمایت از اعضای آکادمی و همکاران سینمایی در دوران پاندمی کووید ۱۹ گرفته شده است.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت جام استان خراسان
سه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت جام استان خراسان - برنده اسکار ۲۰۲۰ در یک قاب

اما بسته شدن سینماها در کشورهای مختلف از جمله آمریکا باعث شده که بسیاری - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت جام استان خراسان - از استودیوهای فیلم سازی یا فیلم های خود را به صورت آنلاین منتشر کنند یا اینکه چندین ماه اکران آنها را به تاخیر بیاندازند. اگر آکادمی تصمیم می گرفت که به قوانین سابق پایبند باشد آنگاه شانس حضور در اسکار را از بسیاری فیلم هایی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت جام استان خراسان - که امکان - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت جام استان خراسان - اکران در سینماها را پیدا نکردند - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت جام استان خراسان - یا برای مدت محدود به نمایش درآمدند، میگرفت. این تصمیم موقتی در - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت جام استان خراسان - حالی اتخاذ شده که هنوز سرنوشت سینماها در باقی ماه های سال در - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت جام استان خراسان - هاله ای از ابهام است و کسی نمی داند که بالاخره این سالن ها باز می شوند یا - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت جام استان خراسان - خیر؟

این تاثیر همچنین میتواند تاثیری قابل توجه بر اسکار ۲۰۲۱ بگذارد. همانطور که گفتیم تصمیم مطرح - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت جام استان خراسان - شده موقتی است و نمی توان - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت جام استان خراسان - آن را به مثابه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت جام استان خراسان - مجوز حضور همیشگی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت جام استان خراسان - محصولات سرویس هایی نظیر آمازون یا نتفلیکس در این رویداد دانست. گفتنی است امسال آخرین سالی است که داوران، آثار را در قالب DVD دریافت می کنند و از سال آینده آنها یا - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت جام استان خراسان - باید از ابزارهای دیجیتال برای این منظور استفاده نمایند یا آثار را در اتاق های - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تربت جام استان خراسان - نمایش آکادمی ببینند.