🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21205.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

انتشار اطلاعات جالبی از اپل واچ در پنجمین سالگرد عرضه، از زبان طراح آن

اپل واچ پرفروش‌ترین ساعت هوشمند در جهان است که نزدیک به ۵ سال پیش برای اولین بار وارد بازار شد. این محصول در سال‌های گذشته پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده و حالا یکی از اعضای ...

اپل واچ پرفروش‌ترین ساعت هوشمند در جهان است که نزدیک به ۵ سال پیش برای اولین - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بار وارد بازار شد. این محصول در سال‌های گذشته پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده و - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کبودرآهنگ استان همدان - حالا یکی از اعضای اصلی تیم طراحی، اطلاعات جذابی در رابطه با آن در اختیار - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کبودرآهنگ استان همدان - علاقه مندان قرار داده است.

پنج سال پیش - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اولین نسل اپل واچ در اختیار خریداران قرار گرفت و شاید بزرگترین شگفتی این محصول، - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کبودرآهنگ استان همدان - عدم نام‌گذاری آن به صورت iWatch بود که البته اپل برای این کار دلیل داشت. شرکت OMG Electronics در سال ۲۰۱۲ نام iWatch را به ثبت رسانده بود. این شرکت به دنبال تولید و عرضه این ساعت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کبودرآهنگ استان همدان - هوشمند با استفاده از سرمایه‌گذاری جمعی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بود که از ۱۰۰ هزار دلار سرمایه موردنیاز، تنها ۱۴۳۴ دلار سرمایه جمع کرد و این محصول هیچ وقت تولید نشد.

به تازگی یکی از طراحان سابق اپل، «عمران چودری» که بیش از ۲۰ سال در این شرکت فعالیت داشته، در چندین توییت اطلاعات جذابی در رابطه با ساعت هوشمند اپل منتشر کرده. بد نیست بدانید چودری در طراحی آیفون، آیپد، آیپاد، اپل واچ و ایرپاد نقش داشته و فرد معروفی در دنیای طراحی محسوب می‌شود. بر - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اساس گفته چودری، اولین نمونه ساعت هوشمند اپل نسل ششم آیپاد نانو با بند بوده است.

چودری نتوانسته طرح خود را - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کبودرآهنگ استان همدان - با استیو جابز به اشتراک بگذارد چرا که مدیرعامل سابق اپل در آن زمان جان خود را از دست داده بود. تصویر زیر اولین طرح از هوم اسکرین (Home Screen) اپل واچ را به نمایش می‌گذارد:

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کبودرآهنگ استان همدان

چودری در توییت‌های خود به این موضوع اشاره کرده که هیچ کدام از پروانه‌هایی که برای ساخت موشن مورد استفاده قرار گرفتند، آسیب ندیدند چرا که پیش از این کار مرده بودند. این پروانه‌ها توسط فیلمساز و عکاس «اندرو زوکرمن» تبدیل به انیمیشن شدند و هنوز یک پروانه آبی رنگ در یک قاب شیشه‌ای نگهداری می‌شود.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کبودرآهنگ استان همدان

اگر در رابطه با واچ فیس خورشیدی اپل واچ کنجکاو - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کبودرآهنگ استان همدان - هستید، چودری اعلام کرده که - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آن را به عنوان راهی برای مشاهده رمضان توسط مسلمانان طراحی کرده تا بتوانند به سرعت موقعیت خورشید را ببینند و سایر کاربران نیز قادر به درک رابطه خورشید و زمان باشند. تصویر زیر تیم توسعه دهنده اپل واچ را در زمان معرفی اولین نسل این ساعت هوشمند - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نشان می‌دهد:

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کبودرآهنگ استان همدان

اپل واچ محبوب‌ترین ساعت هوشمند در جهان محسوب می‌شود که البته فروش بالاتری نسبت به ساعت‌های کلاسیک نیز دارد. در حالی که قدمت این محصول تنها 5 سال است، توانسته سازندگان سوئیسی ساعت مانند رولکس و امگا با بیش از ۱۰۰ سال قدمت را شکست دهد. اپل واچ به همراه ایرپاد رشد فروش بسیار بالایی را در بازار تجربه می‌کند.

اپل واچ در جدیدترین نسل‌های خود به ویژگی‌هایی مجهز شده که می‌تواند جان انسان‌ها را نجات دهد که - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کبودرآهنگ استان همدان - برای مثال می‌توان به سنسور الکترودیاگرام برای بررسی وضعیت ضربان قلب افراد اشاره کرد. اپل هم اکنون در حال توسعه نسل جدید این - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کبودرآهنگ استان همدان - محصول یا اپل واچ سری 6 است که انتظار می‌رود قادر به اندازه‌گیری سطح اکسیژن کاربر باشد.

بر اساس گزارش‌ها، اپل در حال کار روی سنسوری است که امکان اندازه‌گیری قند خون را برای کاربر فراهم می‌کند. اگر اپل بتواند - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این ویژگی را به ساعت هوشمند خود اضافه کند، فروش آن بیش از پیش افزایش می‌یابد و برای چندین سال به عنوان محبوب‌ترین ساعت بازار شناخته می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهربان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ نمایندگی شما اطراف شهرک جهاد کبودرآهنگ تعمیرات لباسشویی اوشن WFO 12100 LD FP داره؟
پاسخ: بله در شهرک جهاد شهر کبودرآهنگ خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone