🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  3. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  4. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36310.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

مرکز ملی فضای مجازی: به موضوع اکانت‌‌های ناخواسته سروش رسیدگی خواهد شد

بعد از شایعه ساخت اکانت های سروش بدون اجازه کاربرانشان، وزیر ارتباطات درباره ارسال مدارک و شواهد موجود پیرامون این موضوع به مرکز ملی فضای مجازی خبر داد. مدیرعامل سروش هم در گفتگو با دیجیاتو ...

بعد از شایعه ساخت اکانت های سروش بدون اجازه کاربرانشان، وزیر ارتباطات درباره ارسال مدارک - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نوشهر استان مازندران - و شواهد موجود پیرامون این موضوع به مرکز ملی فضای مجازی خبر داد. مدیرعامل سروش هم در گفتگو با دیجیاتو تایید کرد که مواردی توسط وزیر فرستاده شده ولی احتمال داد که مدارک فرستاده شده پیرامون برائت این مجموعه است.

حال با وجود اینکه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نوشهر استان مازندران - هردو مسئول این مساله را تایید کرده‌اند، مرکز ملی فضای مجازی کشور اعلام - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نوشهر استان مازندران - کرده که هنوز هیچ مستنداتی درباره ساخت اکانت های سروش دریافت نکرده و در صورت داشتن این مستندات، موضوع را در اسرع وقت پیگیری خواهد کرد:

«تاکنون هیچ مستندی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نوشهر استان مازندران - و افرادی که مدعی این موضوع هستند، دریافت نشده است. بر همین اساس، در صورت دریافت مستندات از سوی مدعیان مذکور، مرکز ملی فضای مجازی از جایگاه نظارت کلان بر فضای مجازی کشور، موضوع را در اسرع وقت بررسی و به اطلاع مردم عزیز ایران اسلامی خواهد رساند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نوشهر استان مازندران

بعد از پخش شدن شایعه اکانت‌های ناخواسته سروش، مدیر این پیام رسان بومی این موضوع را از اساس کذب خوانده و گفته که گرچه از منظر فنی این امر شدنیست، اما سروش نیازی به ساخت اکانت جعلی ندارد. او همچنین در گفتگوی خود با دیجیاتو این موضوع را یک تخریب‌ سازمان یافته‌ دانست:

«آنچه در سروش بررسی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نوشهر استان مازندران - شده، - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نوشهر استان مازندران - این است که ما یک روال ثبت نام بیشتر نداریم و پس از نصب اپلیکیشن، کاربر یک پیامک احراز هویت دریافت می‌کند که وقتی این کد وارد شود، کاربر ثبت و به جمع کاربران سروش افزوده می‌شود. به جز همین مسیر، به هیچ عنوان مسیر ثبت یوزر دیگری نداشته و نداریم.»

با اینکه سیدصالحی تهدید به شکایت از افرادی کرده که این شایعات را در فضای مجازی به جریان انداخته‌اند اما به نظر می‌رسد که موضوع کمی پیچیده‌تر است و نهادهای بالادست باید آن را بررسی کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نوشهر استان مازندران

اگر واقعا اکانت‌های جعلی برای افراد ایجاد شده باشد، نهادهای ذی‌ربط باید بررسی کنند که با چه سازوکاری اطلاعات شخصی افراد در اختیار یک پیام‌رسان قرار گرفته است‏‏، هرچند این ادعا که از سوی کاربران مختلف در شبکه های اجتماعی مطرح شده، ازطرف مدیرعامل همین مجموعه رد شده است.

در هر حال باید منتظر ماند تا مستندات ارائه شود و بررسی های لازم برای صحت یا عدم صحت این موضوع توسط مراجع بالادست سنجیده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone