🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25911.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی اینستاگرام مانع انتشار کپشن‌های توهین آمیز می‌شود

شبکه اجتماعی اینستاگرام همواره به شیوه فعالانه برخورد خود با قلدرهای اینترنتی و ترول‌ها می‌بالد. این شبکه اجتماعی عقیده دارد که توانسته قابلیت‌هایی در اپلیکیشن خود قرار دهد تا از آزارهای سایبری دیگر کاربران جلوگیری ...

شبکه اجتماعی اینستاگرام همواره به شیوه فعالانه برخورد خود با قلدرهای اینترنتی و ترول‌ها می‌بالد. این شبکه اجتماعی عقیده دارد که توانسته قابلیت‌هایی در اپلیکیشن خود قرار دهد تا از آزارهای سایبری دیگر کاربران جلوگیری کند. در همین راستا این کمپانی امروز قابلیت جدید دیگری در برنامه خود قرار داده که از نشر متون توهین‌آمیز توسط کاربران جلوگیری خواهد کرد.

این قابلیت که به صورت مستقیم توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود، به کاربرانی که قصد دارند متون توهین آمیز و آزاردهنده با محتوای نامناسب بنویسند اخطار می‌دهد تا متن خود را تغییر دهند. اینستاگرام این اختیار را به کاربر می‌دهد که پیش - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان - از نشر متن، آن را ویرایش کرده تا از نفرت پراکنی جلوگیری شود.

البته این اولین بار نیست که شاهد کنترل نشر یا بازنشر محتوای نامناسب از سوی این غول - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان - شبکه‌های اجتماعی هستیم. - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان - پیش از این نیز اینستاگرام از نوشتن کامنت‌هایی با محتوای ترویج کننده نفرت نیز جلوگیری می‌کرد. این کمپانی با تکیه بر هوش مصنوعی می‌تواند محور و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان - موضوع - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان - اصلی هر کامنت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان - را تشخیص دهد و از نشر آن توسط کاربر جلوگیری کند.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان

اقدامات اینستاگرام برای پدید آوردن فضایی امن، ستودنی است. طیف سنی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان - کاربران این شبکه اجتماعی متشکل از نوجوانان، جوانان و میان‌سالان بوده که طبیعاتا هدف این کمپانی نیز محافظت از همین قشر است. ویژگی جدیدی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان - که ارائه شده نیز با هدف ارتقا و آموزش کاربران به منظور عدم تخطی از چارچوب قوانین این شبکه اجتماعی است. همچنین این قابلیت از بسته شدن احتمالی حساب‌های کاربری - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر خوانسار استان اصفهان - افرادی که متون نامناسب می‌نویسند نیز جلوگیری خواهد کرد.

بر اساس گفته‌های اینستاگرام، ویژگی جدید در ابتدا در چند کشور محدود فعال خواهد شد که این کمپانی هنوز نام آن‌ها را مشخص نکرده است. احتمالا این قابلیت طی ماه‌های آینده در کشورهای دیگر نیز عرضه شود تا کل مردم دنیا بتوانند از شبکه اجتماعی امنی برای به اشتراک گذاشتن عکس‌ها و ویدیو‌های خود بهره ببرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone