🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25901.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

الترابوک ردمی بوک ۱۳ با پردازنده نسل دهم اینتل معرفی شد

ردمی در کنار میان رده استثنایی K30 از الترابوکی رونمایی کرد که بدنه مستحکم، طراحی مدرن و سخت افزاری قدرتمند را در کنار هم دارد. شاخص ترین ویژگی های این لپتاپ که ردمی یوک ۱۳ ...

ردمی در کنار میان رده استثنایی K30 از الترابوکی رونمایی کرد که بدنه مستحکم، طراحی مدرن و سخت افزاری قدرتمند را در کنار هم دارد.

شاخص ترین ویژگی های این لپتاپ که ردمی یوک - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - ۱۳ نام دارد، پردازنده نسل دهم اینتل، باتری ۴۰ وات ساعتی، بدنه فلزی یکپارچه و حاشیه های اندک نمایشگر است که ظاهری زیبا به آن بخشیده است.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان

ردمی بوک ۱۳ همانطور که از نام آن مشخص است از نمایشگری ۱۳.۳ اینچی IPS با رزولوشن FHD بهره می برد که به گفته کمپانی سازنده ۸۹ درصد از پنل جلو را در برگرفته - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - است. حاشیه های چندانی در کار نیست اما در لبه پایینی بزل کمی عریض تر است و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - در زمینه سیاه آن برند ردمی بوک به چشم می خورد.

درون بدنه فوق العاده سبک و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - ۱.۲ کیلوگرمی ردمی بوک ۱۳ پردازنده نسل دهمی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - اینتل i5-10210U یا i7-10510U تعبیه شده و پیکربندی حافظه هم شامل ۸ گیگابایت رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت SSD است. پردازشگر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - گرافیکی در هر دو نسخه i5 و i7 انویدیا جی فورس MX250 با دو گیگابایت حافظه GDDR5 است اما در نسخه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - پایه خبری از پردازشگر گرافیکی مجزا نیست.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان

پورت های ارتباطی شامل دو - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - درگاه USB 3.1، جک ۳.۵ میلیمتری، HDMI و پورت گرافیک می شود. باتری ۴۰ وات ساعتی دستگاه خیال کاربر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - را از تامین شارژ برای ۱۱ ساعت راحت می کند اما مزیت اصلی آن پشتیبانی از شارژ سریع 1C است. ردمی بوک ۱۳ از نظر نرم - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - افزاری به ویندوز ۱۰ هوم مجهز است اما شیائومی پشتیبانی از انتقال سریع فایل بین لپتاپ و گوشی هایش را نیز فراهم کرده است.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان

نسخه پایه ردمی بوک ۱۳ با پردازنده i5 و گرافیک مجتمع ۵۹۷ دلار قیمت دارد اما با اضافه شدن - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - جی فورس MX250 قیمت به ۶۴۰ دلار می رسد. نسخه مجهز به پردازنده i7 هم برای کاربران ۷۳۹ دلار آب می خورد. پیش فروش این لپتاپ از امروز آغاز شده و فروش رسمی آن در چین از پنجشنبه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone