🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13927.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

رندر رسمی هواوی نوا 8i با دوربین اصلی چهارگانه منتشر شد

هواوی روی گوشی جدیدی به نام نوا 8i کار می‌کند و آن را وارد بازار آسیا می‌کند. حالا رندر رسمی این دستگاه به اینترنت راه پیدا کرده که بخشی از پنل پشتی آن شامل ماژول ...

هواوی روی گوشی جدیدی به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محلات استان مرکزی - نام نوا 8i کار می‌کند و آن را وارد بازار آسیا می‌کند. حالا رندر رسمی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محلات استان مرکزی - این دستگاه به اینترنت راه پیدا کرده که بخشی از پنل پشتی آن شامل ماژول دوربین را به نمایش می‌گذارد.

اگرچه هواوی چندین روز پیش توسعه نوا 8i را تایید کرده بود و البته برخی از مشخصاتش را هم اعلام کرد، - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محلات استان مرکزی - اما آن را به علاقه‌مندان نشان نداد و تصویری از آن منتشر نکرد. اما حالا شاهد انتشار تصویری از این دستگاه هستیم.

این رندر رسمی، بخشی از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محلات استان مرکزی - پنل پشتی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محلات استان مرکزی - هواوی نوا 8i را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محلات استان مرکزی - نشان می‌دهد که شامل ماژول دوربین اصلی هم می‌شود. این دستگاه به ماژول دوربین دایره‌ای مشابه هواوی میت ۳۰ پرو مجهز شده که - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محلات استان مرکزی - ۴ سنسور را میزبانی می‌کند و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محلات استان مرکزی - در کنار آن، فلاش LED به چشم می‌خورد.

طبق این رندر، لبه‌های پنل پشتی شیشه‌ای خمیدگی زیادی دارد و با فریم باریکی روبه‌رو هستیم. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور که سنسور اثر انگشت درون آن تعبیه شده، در سمت راست دستگاه به چشم می‌خورند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محلات استان مرکزی

دستگاه موجود در این رندر نقره‌ای رنگ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محلات استان مرکزی - است، - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محلات استان مرکزی - با این حال نوا 8i در رنگ‌های مشکی و آبی هم وارد بازار می‌شود. اگرچه رندری از طراحی پنل جلویی این گوشی منتشر نشده، اما انتظار داریم در سمت چپ بالای نمایشگر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محلات استان مرکزی - یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار بگیرد.

هواوی نوا 8i به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی IPS LCD - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محلات استان مرکزی - با - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محلات استان مرکزی - رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز می‌شود و قادر به پوشش گاموت رنگی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محلات استان مرکزی - DCI-P3 است. هواوی این محصولش را به چیپ اسنپدراگون ۶۶۲ به همراه باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌کند - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محلات استان مرکزی - که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی است.

دوربین اصلی این دستگاه را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محلات استان مرکزی - یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9، - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محلات استان مرکزی - دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و ماکرو تشکیل می‌دهند. این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر محلات استان مرکزی - دستگاه با اندروید ۱۰ و رابط کاربری EMUI 11 از راه می‌رسد، اما در آینده به سیستم عامل هارمونی بروزرسانی می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone