🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13916.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت با آپدیت PC Health Check، سازگاری سیستم با ویندوز ۱۱ را نشان می‌دهد

مایکروسافت اپلیکیشن PC Health Check را در ویندوز به‌روز کرده تا به کاربران بگوید که چرا کامپیوتر آن‌ها احتمالا قادر به اجرای ویندوز ۱۱ نیست. این شرکت با این کار می‌خواهد به شکلی آسان‌تر به ...

مایکروسافت اپلیکیشن PC Health - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فومن استان گیلان - Check را در ویندوز به‌روز کرده تا به کاربران بگوید که چرا کامپیوتر آن‌ها احتمالا قادر به اجرای ویندوز ۱۱ نیست. این شرکت با این کار می‌خواهد به شکلی آسان‌تر به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فومن استان گیلان - کاربران نشان دهد که کدام دستگاه‌ها با نسل بعدی ویندوز سازگاری دارند.

اگر اپلیکیشن PC Health Check را نصب کرده باشید، وقتی دوباره آن را باز کنید، برنامه به‌صورت خودکار به‌روز می‌شود. در نسخه جدید PC Health Check می‌توانید ببینید که کامپیوتر شما ممکن است به چه دلیلی با ویندوز ۱۱ سازگار نباشد. این ناسازگاری می‌تواند به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فومن استان گیلان - فضای ذخیره‌سازی، پردازنده، کارت گرافیک یا سایر بخش‌ها مربوط باشد.

البته آن‌طور که برخی از کاربران می‌گویند، توضیحات این برنامه هنوز در برخی موارد کوتاه و نامشخص است. برای مثال PC Health Check در یکی از پیام‌های خود می‌گوید «پردازنده تحت پشتیبانی قرار ندارد» ولی این توضیحات به هیچ عنوان به شما نشان نمی‌دهد که چرا پردازنده‌تان - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فومن استان گیلان - قادر به اجرای ویندوز ۱۱ نیست.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فومن استان گیلان

اگر مایل به نصب ویندوز ۱۱ هستید و نمی‌دانید که دقیقا باید چه قطعه‌ای را - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فومن استان گیلان - در دستگاه خود را تعویض کنید، این برنامه می‌تواند تا حدی به شما کمک کند ولی توصیه می‌شود که خودتان تحقیقات بیشتری انجام دهید. البته ظاهرا هنوز وضعیت پشتیبانی پردازنده‌ها از ویندوز ۱۱ دقیقا مشخص نیست، در نتیجه بهتر است کمی بیشتر منتظر بمانید تا در شرایط سخت بازار بیهوده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فومن استان گیلان - روی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فومن استان گیلان - قطعات کامپیوتر خود هزینه نکنید.

مایکروسافت در روز معرفی رسمی ویندوز ۱۱ سیستم مورد نیاز برای نصب این آپدیت را منتشر کرد. کاربران برای نصب ویندوز ۱۱ باید حداقل ۴ گیگابایت رم، ۶۴ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فومن استان گیلان - گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده ۶۴ بیتی دو هسته‌ای داشته باشند. - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فومن استان گیلان - برای مشاهده اطلاعات کامل به این لینک مراجعه کنید.

این شرکت همچنین به‌تازگی فهرست پردازنده‌های اینتل و AMD سازگار با ویندوز ۱۱ را منتشر کرده است. پردازنده‌های اینتل از نسل هشتم و پردازنده‌های AMD از رایزن ۲۰۰۰ قادر به پشتیبانی از این سیستم عامل هستند. فهرست کامل این پردازنده‌ها در مطلبی برای شما آماده شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone