🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45066.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

نخستین ویدیو از ماکت منتسب به آیفون 8 منتشر شد [تماشا کنید]

طی هفته های اخیر تصاویر متعددی در رسانه ها منتشر شدند که ماکت آیفون 8 را نشان می دادند؛ اخیراً افشاگر پرکار این روزهای دنیای تکنولوژی یعنی «بنجامین گسکین» ویدیویی را از همین ماکت به ...

طی هفته های اخیر تصاویر متعددی در رسانه ها منتشر شدند که ماکت آیفون - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 8 را نشان می دادند؛ اخیراً افشاگر پرکار این روزهای دنیای تکنولوژی یعنی «بنجامین گسکین» - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ویدیویی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را از همین ماکت به نمایش گذاشته و تصویر شماتیک دیگری را هم از موبایل پریمیوم سال 2017 اپل فاش ساخته.

در ویدیوی کوتاه زیر، می بینیم دستگاه از نمایشگر 5.8 اینچی تمام صفحه برخوردار است و ارتفاع بیشتری در مقایسه با مدل های کنونی دارد. البته این ماکت کمی سنگین و ضخیم به نظر می رسد و احتمالاً محصول نهایی ساخت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اپل ظریف تر از آن باشد. با توجه به این ویدیو می توان تصور کرد که آیفون 8 در دست کاربر چگونه خواهد بود، هرچند نمی دانیم چقدر باید آن را جدی بگیریم.

طرح شماتیک آیفون 8 که توسط گسکین منتشر شده هم موبایلی مشابه آنچه در ویدیو دیدیم را نشان می دهد؛ البته همین طرح در رندرهای پیشین نیز - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - استفاده شده بود و کم و بیش با آن آشنا هستیم:

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

گفتنیست آیفون برتر سال جاری اپل که «آیفون ادیشن» یا «آیفون 8» نام می گیرد، برای نخستین بار از پنل اولد بهره مند شده و پنل پشتی آن - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هم از جنس شیشه خواهد بود، که طراحی آیفون 4 و 4s را به یاد می آورد. فریم دور بدنه از آلیاژ فولاد ساخته شده تا استحکام کلی دستگاه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حفظ شود.

به هر حال، بنجامین گسکین طی هفته های اخیر محتوای - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قابل توجهی را در قالب عکس، رندر و ویدیو بر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اساس این طراحی منتشر ساخته و به نظر می رسد - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به منبع اطلاعات خود اطمینان کامل دارد. از طرف دیگر، چنین شایعات و اخباری تا چند ماه دیگر هم دست از سرمان بر نمی دارند، چون همان طور که می دانید تا زمان رونمایی رسمی توسط اپل هیچ خبری به صورت رسمی تأیید نخواهد - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone