🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  2. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45053.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

حکایت مایکروسافت و «سرفس پرو»؛ معرفی به عنوان لپ تاپ، فروش به شکل تبلت

مایکروسافت دیروز در شهر شانگهای از محصول جدیدی به نام «سرفس پرو» رونمایی کرد و گفت دیگر برای معرفی این سری دستگاه ها همچون گذشته به شماره نیاز ندارد. از سوی دیگر اگرچه با جایگزین ...

مایکروسافت دیروز در شهر شانگهای از محصول جدیدی به نام «سرفس پرو» رونمایی کرد و گفت دیگر برای معرفی این سری دستگاه ها همچون گذشته به شماره نیاز ندارد. از سوی دیگر اگرچه با جایگزین تبلت «سرفس پرو 4» روبرو هستیم، اما در تیزر تبلیغاتی رسمی آن حرفی از تبلت به میان نیامده و ردموندی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ها به «یک لپ تاپ همه کاره» اشاره کرده اند.

این دو اقدام مایکروسافت می تواند کمپین های بازاریابی مؤثرتری را به راه انداخته و معرفی محصول را برایشان ساده تر سازد، اما مشکل اینجاست که - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - «سرفس پرو» در وب سایت رسمی به صورت تبلت به فروش می رسد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

همان طور که می - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دانید از اواسط سال 2016 مایکروسافت تیزرهایی را برای مقایسه خانواده تبلت های سرفس پرو با آیپد پرو در رسانه ها منتشر می ساخت. پس از چندی، لحن صحبت آنها عوض شد و سرفس پروی 4 را یک دستگاه هیبریدی معرفی کردند، یعنی محصولی که هم لپ تاپ است و - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هم تبلت. حال در سال 2017 این چرخه تکمیل شده و «سرفس پرو» جدید از سوی سازنده، صرفاً «لپ تاپ» لقب می گیرد.

با این حال زمانی که بخواهید این دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را از وب سایت رسمی خریداری کنید، تنها - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یک تبلت به دستتان می رسد. برای اینکه استفاده از لپ تاپ را تجربه کنید، باید 130 دلار دیگر بپردازید و تایپ کاور مخصوص را نیز بخرید. قلم استایلوس جدید مایکروسافت هم که به صورت جداگانه به فروش می رسد.

البته فروش مجزای تایپ کاور به خودیِ خود مشکلی ندارد، - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اما هیچکس تابحال لپ تاپ بدون کیبورد ندیده؛ زمانی که صحبت از یک لپ تاپ همه کاره و پیشرفته به میان می آید، نمی توان آن را به صورت تبلت به فروش رساند. شاید بهتر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بود - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مایکروسافت تمام مدل ها را همراه با تایپ کاور در فروشگاهش عرضه می کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone