🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45054.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

وایت بورد 5000 دلاری گوگل به بازار عرضه شد

تقریباً هفت ماه از معرفی وایت بورد لمسی گوگل تحت عنوان «Jamboard» می گذرد و حالا کمپانی ساکن مانتن ویو محصول نوآورانه خود را به بازار عرضه کرده است. Jamboard یک ابزار ارتباطی است که ...

تقریباً هفت ماه از معرفی وایت بورد لمسی گوگل تحت عنوان «Jamboard» می گذرد و حالا کمپانی ساکن مانتن ویو محصول نوآورانه خود را به بازار عرضه کرده است.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

Jamboard یک ابزار ارتباطی است که افراد می توانند از طریق - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نمایشگر آن و با استفاده از دستگاه های مبتنی بر اندروید و iOS، با یکدیگر تعامل کرده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و محتواهای مختلف را به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اشتراک بگذارند. البته ورودی های سیستم از منابع مختلفی تامین می شود اما همه چیز در نهایت روی گوگل درایو ذخیره خواهد شد.

دستگاه مورد بحث مجهز به نمایشگر 55 اینچی 4K - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بوده و از اسپیکر داخلی، میکروفون و دوربین با لنز واید بهره می برد. جَمبورد برای برقراری ارتباط از NFC و WiFi استفاده کرده و ورودی یک گیگابیتی اترنت نیز دارد. خروجی صدای SPDIF - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از دیگر امکانات محصول گوگل بوده و دو درگاه USB 3.0، یک درگاه USB-C و همچنین نسل دوم HDMI هم سایر اتصالات موجود هستند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

وایت بورد دیجیتالی گوگل در سه رنگ خاکستری، قرمز و آبی تولید شده و با قیمت 4999 دلار به فروش می رسد. در کنار محصول اصلی، دو عدد قلم استایلوس، یک پاک کن و همچنین ابزار اتصال به دیوار در اختیار مشتریان قرار می گیرد. البته خریدارانی که تمایل دارند از جَمبورد به صورت متحرک استفاده کرده و پایه های چرخ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - داری که در تصاویر تبلیغاتی مشاهده می کنید را تهیه کنند، باید 1199 دلار ناقابل علاوه بر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مبلغ اصلی بپردازند.

به عنوان بخشی از قرارداد خرید، کاربران باید عضو یکی از طرح های «G Suite Plan» گوگل باشند تا بتوانند از قابلیت های تعاملی جَمبورد -که از نسخه خاصی از اندروید 6.0 مارشملو استفاده می کند- به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - طور کامل - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بهره مند شوند. همچنین هزینه پشتیبانی و مدیریت برای سیستم مذکور سالانه 600 دلار است که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برای مدت محدودی به قیمت 300 دلار محاسبه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اشک نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روز بخیر میتونم یه سوال بپرسم تعمیرچی کوی سهیل مرند آذربایجان شرقی سرویس میده
پاسخ: بله در کوی سهیل شهر مرند آذربایجان شرقی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone