🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  2. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  3. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45065.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

مچ بند هوشمند Honor Band A2 معرفی شد

امروز شرکت «آنر» از مچ بند سلامتی جدید خود با نام A2 رونمایی کرد که به عنوان جایگزینی برای مدل A1 و با قیمت 30 دلار به بازار عرضه خواهد شد. دستبند جدید که با ...

امروز شرکت «آنر» از مچ بند سلامتی جدید خود با نام A2 رونمایی کرد که به عنوان جایگزینی برای مدل A1 و با قیمت 30 دلار به بازار عرضه خواهد شد. دستبند جدید که با بند سیلیکونی و در چهار رنگ مختلف (مشکی، قرمز، زرد و سفید) به دست - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مشتریان می رسد، از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نمایشگر 0.96 اینچی OLED برای نمایش اطلاعات و ساعت بهره می برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

مانند بسیاری از اسمارت بندهای موجود در بازار، Honor Band A2 نیز قابلیت ثبت فعالیت های مختلفی از جمله خواب، پیاده - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - روی، دویدن و حتی دوچرخه سواری را همراه با نمایش همزمان روی صفحه مچ بند دارد.

این پوشیدنی همچنین با سیستم عامل های اندروید و iOS سازگار بوده و می توانید A2 را از طریق اپلیکیشن مخصوص، به موبایل خود متصل کنید. ویژگی مذکور به کاربر اجازه می دهد هشدارهای مربوط به پیام، - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تماس و ایمیل را روی نمایشگر دستبند مشاهده نماید.

از نظر مشخصات فنی، مچ - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بند جدید آنر با داشتن باتری 95 میلی آمپری، کاربری 9 روزه را تضمین کرده و می تواند تا 18 روز در حالت استندبای دوام بیاورد. دستگاه مورد بحث از استاندارد IP67 برای مقاومت در مقابل آب و گرد و غبار نیز پشتیبانی کرده و در تاریخ 19 خرداد به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone