🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  2. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  3. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  4. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45058.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

هکرهای آلمانی از سد سیستم امنیتی اسکنر عنبیه چشم عبور کردند [تماشا کنید]

تمام افراد بر این عقیده هستند که استفاده از سنسورهای بیومتریک نظیر حسگر تشخیص اثر انگشت و اسکنر عنبیه چشم برای باز کردن قفل گجت های هوشمند بسیار ساده تر و راحت تر از به خاطر سپردن ...

تمام افراد بر این عقیده هستند که استفاده از سنسورهای بیومتریک نظیر حسگر تشخیص اثر انگشت و اسکنر عنبیه چشم برای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - باز کردن قفل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گجت های هوشمند بسیار ساده تر و راحت تر از به خاطر سپردن و وارد کردن رمز عبورهای طولانی است. اما بحث امنیت که پیش می آید، شاید اتکای تنها به حسگرهای زیستی چندان هم گزینه مناسبی نباشد.

از همین رو تعدادی از هکرهای آلمانی موفق شده اند روشی برای فریب اسکنر عنبیه چشم یافته و آن را با موفقیت روی گلکسی اس 8 که یکی از تازه ترین محصولات برخوردار از حسگر مذکور است، آزمایش کنند.

برای هک سیستم اسکنر عنبیه چشم تنها - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به یک عکس - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و لنز چشمی نیاز است

همانطور که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ویدیوی زیر مشاهده می - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کنید، برای استفاده از این روش تنها کافی است که تصویری - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از فرد مورد نظر و با فعالسازی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حالت شب توسط دوربین دیجیتال از فاصله ای نه چندان نزدیک گرفته شود. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - استفاده از حالت شب بدین منظور است که اسکنر عنبیه از پرتوی مادون قرمز استفاده کرده و این حالت در دوربین های دیجیتال، نزدیک ترین نتیجه نسبت به حالت اصلی را به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ثبت می رساند.

سپس تصویر به ثبت رسیده توسط پرینتر به چاپ رسیده و در نهایت یک لنز دقیقاً روی چشم فرد در تصویر چاپ شده قرار گرفته و به آن حالتی سه بعدی القا می کند و اسکنر عنبیه به اشتباه آن را یک جسم واقعی تشخیص - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می دهد.

از همین رو ادعای کمپانی های تولید کننده که اسکنر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - عنبیه چشم را به عنوان یکی از امن ترین راه ها برای باز کردن قفل دیوایس های هوشمند معرفی می کنند، زیر سؤال می رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone