🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11746.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می نوت ۱۱ احتمالا به نمایشگر ۹۰ هرتزی و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی مجهز می‌شود

بعد از معرفی می نوت ۱۰، بسیاری از کاربران امیدوار بودند که شیائومی نسل بعدی این موبایل پرطرفدار را نیز عرضه کند ولی این اتفاق نیفتاد. حالا براساس اطلاعات منابع آگاه، ظاهرا چینی‌ها قصد دارند ...

بعد از معرفی می نوت ۱۰، بسیاری از کاربران امیدوار بودند که شیائومی نسل بعدی این موبایل پرطرفدار را نیز عرضه کند ولی این اتفاق نیفتاد. حالا براساس اطلاعات منابع آگاه، ظاهرا چینی‌ها قصد دارند سرانجام می نوت ۱۱ را نیز در دسترس کاربران قرار دهند.

با وجودی که برخی کاربران از عرضه می نوت ۱۱ ناامید شده‌اند، پست جدید به اشتراک گذاشته شده توسط حساب کاربری با نام «Bald Panda» در شبکه اجتماعی ویبو چین برخی مشخصات می CC11 را به اشتراک گذاشته است که خبر از رونمایی آن می‌دهد.

شاید این سوال مطرح شود که چه ارتباطی بین می CC11 و می نوت ۱۱ وجود دارد. باید گفت می CC9 در خارج از بازار چین با نام می نوت ۱۰ عرضه شد و این احتمال وجود دارد که چینی‌ها می CC11 را نیز در خارج بازار چین با نام می نوت ۱۱ - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آباده استان فارس - عرضه کنند. درنظر داشته باشید که نام می CC10 از فهرست این شرکت حذف شده و در نتیجه نسل بعدی می - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آباده استان فارس - CC9 با نام می CC11 عرضه می‌شود.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آباده استان فارس

 

براساس پست منتشر شده از سوی این منبع آگاه، شیائومی می نوت ۱۱ با نمایشگر ۹۰ هرتز رونمایی خواهد شد و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آباده استان فارس - مجهز به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. می نوت ۱۰ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار گرفت و از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کرد.

انتظار می‌رود موبایل مذکور با چیپست اسنپدراگون ۷۷۸ یا اسنپدراگون ۷۸۰ بهره ببرد که کمی قدرتمندتر از اسنپدراگون 730G در می نوت ۱۰ خواهد بود. به نظر می‌رسد کاربران می‌توانند منتظر نسخه پرو شیائومی می نوت ۱۱ نیز باشند که احتمالا با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ و لنز پریسکوپی با زوم ۵ برابری رونمایی خواهد شد. باید دید - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آباده استان فارس - در نهایت این کمپانی چینی قصد دارد می نوت ۱۱ و اعضای احتمالی دیگر این سری را با - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آباده استان فارس - چه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر آباده استان فارس - مشخصاتی در دسترس کاربران قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone