🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11739.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت در یکسال اخیر ۱۳.۶ میلیون دلار به شکارچیان باگ پاداش داده است

برنامه‌های شکار باگ بخش مهمی از استراتژی مایکروسافت برای همکاری با جامعه محققان امنیتی و افزایش ایمنی سیستم‌های این شرکت است. حالا مایکروسافت در گزارشی به مرور آمارهای یکسال اخیر در این زمینه پرداخت است. ...

برنامه‌های شکار - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اراک استان مرکزی - باگ بخش مهمی از استراتژی مایکروسافت برای همکاری با جامعه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اراک استان مرکزی - محققان امنیتی و افزایش ایمنی سیستم‌های این شرکت است. حالا مایکروسافت در گزارشی به مرور آمارهای یکسال اخیر در این زمینه پرداخت است.

مایکروسافت در طول ۱۲ ماه گذشته به بیش از ۳۴۰ شکارچی باگ در ۵۸ کشور حدود - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اراک استان مرکزی - ۱۳.۶ میلیون دلار پاداش داده است. بالاترین جایزه حدود ۲۰۰ هزار دلار بوده که از طریق - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اراک استان مرکزی - برنامه Hyper-V - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اراک استان مرکزی - Bounty - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اراک استان مرکزی - Program به برنده اهدا شده است. مبلغ جوایز به‌طور میانگین در همه برنامه‌ها بیش از ۱۰ هزار دلار بوده و مجموعا بیش از ۱۲۰۰ گزارش صحیح ثبت شده که نشان‌دهنده استقبال محققان از این برنامه‌ها و تاثیر آن‌ها بر افزایش امنیت پروژه‌های این شرکت است.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اراک استان مرکزی
نمودار توزیع جغرافیایی محققانی که در برنامه مایکروسافت مشارکت کرده‌اند (هرچه تیره‌تر بیشتر)

مایکروسافت می‌گوید به طور مداوم در حال ارزیابی تهدیدهای موجود است تا متناسب با آن‌ها برنامه‌های خود را ارتقا دهد. این شرکت به بازخورد محققان - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اراک استان مرکزی - توجه زیادی دارد و سعی می‌کند سازوکار آسان‌تری را برای انتشار تحقیقات آن‌ها مهیا سازد. مایکروسافت امسال عمده تمرکز خود را روی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اراک استان مرکزی - چالش‌ها و سناریوهای جدیدی گذاشت که بیشترین تاثیر را روی کاربر می‌گذارند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اراک استان مرکزی

ردموندی‌ها مدعی‌اند که با این کار نه تنها توانسته‌اند مشکلات بیشتری - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اراک استان مرکزی - را در زمینه امنیت و حریم خصوصی شناسایی و رفع کنند، بلکه جوایز ارزنده‌تری را در ازای تلاش محققان به دست آن‌ها برسانند. برنامه‌های به‌روز - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اراک استان مرکزی - شده و جدید مایکروسافت برای شکار باگ‌ها از قرار زیر است:

  • Windows Insider Preview Bounty Program
  • Researcher Recognition Program
  • (Microsoft Applications Bounty Program (Teams Desktop
  • SIKE Cryptographic Challenge

مایکروسافت در انتهای گزارش خود می‌گوید: «از همه کسانی که امسال تحقیقات خود را با مایکروسافت به اشتراک گذاشتند و موجب ارتقای امنیت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اراک استان مرکزی - میلیون‌ها کاربر شدند، بسیار سپاسگزاریم.» این شرکت وعده داده که در آینده برنامه‌های شکار باگ بیشتری را معرفی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اراک استان مرکزی - خواهد کرد و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اراک استان مرکزی - به سرمایه‌گذاری در جامعه محققان امنیتی ادامه خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone