🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11735.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Battery Indicators؛ شخصی‌ساز نشانگر باتری در اندروید

فعال کردن نمایش درصد برای نشانگر باتری معمولاً در بخش تنظیمات دستگاه‌های اندرویدی به طور پیش‌فرض دیده می‌شود. اما به لطف پتانسیل بالای سیستم‌عامل گوگل برای شخصی‌سازی قابلیت‌ها، می‌توان از اپلیکیشن‌های زیادی برای تغییر ظاهر ...

فعال کردن نمایش درصد برای نشانگر باتری معمولاً در بخش تنظیمات دستگاه‌های اندرویدی به طور پیش‌فرض دیده می‌شود. - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - اما به لطف پتانسیل بالای سیستم‌عامل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - گوگل برای شخصی‌سازی قابلیت‌ها، - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - می‌توان از اپلیکیشن‌های زیادی برای تغییر ظاهر نشانگر باتری بهره گرفت که Battery Indicators یکی از آن‌ها است.

اپلیکیشن Battery Indicators به کاربران اجازه می‌دهد تا نواری در قسمت بالایی پنل نوتیکفیشن‌ها برای نمایش میزان باتری به دستگاه اندرویدی خود اضافه کنند. بهره‌گیری از چنین قابلیتی می‌تواند اطلاع یافتن از میزان شارژ باتری باقی‌مانده را بسیار آسان‌تر از گذشته کند. برای مثال هنگامی که در حرکت هستید، ممکن است دقت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - به آیکن کوچک باتری یا درصد نمایش داده شده به صورت پیش‌فرض کمی دشوار باشد، اما نوار نشانگر می‌تواند وضوح بیشتری از وضعیت شارژ باقی‌مانده به کاربر منتقل کند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان

پس از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - نصب برنامه، ابتدا باید دسترسی Overlay را برای آن در بخش تنظیمات فعال کنید. در اولین ورود به اپلیکیشن به صورت خودکار پیامی مبنی بر فعال‌سازی ویژگی گفته شده نمایش داده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - می‌شود. سپس در تب Battery Bar با فعال کردن کلید نمایش داده شده در کنار Enable Battery Bar، - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - نوار نشانگر میزان باتری نمایان می‌شود. در این تب گزینه‌های دیگری برای سفارشی‌سازی نوار از جمله تغییر موقعیت آن دیده می‌شود. البته در نسخه رایگان تنها - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - می‌توان نوار را در قسمت بالایی یا پایینی صفحه نمایش قرار داد و برای بهره‌گیری از آن در سمت چپ یا راست باید اقدام به خریداری نسخه پولی کنید.

نوار ابزار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - Thickness امکان تغییر سایز نوار نشانگر شارژ - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - باتری را فراهم می‌کند. توصیه می‌شود ضخامت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - نوار را به صورتی تنظیم - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - کنید که تمامی فضای اشغال شده توسط آیکن‌ها و نوشته‌های قسمت بالایی صفحه نمایش را پوشش دهد. گزینه Transparency نیز می‌تواند مقدار شفافیت نوار نشانگر را تغییر دهد. در نهایت با تغییر رنگ نوار به حالت دلخواه می‌توانید آن را با سایر بخش‌های ظاهری دستگاه خود - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - یکپارچه کنید. همچنین استفاده از رنگ‌های متضاد با نوشته‌های پنل بالایی نمایشگر می‌تواند در خواندن راحت‌تر آن‌ها تاثیر چشمگیری داشته باشد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان

تب بعدی در اپلیکیشن، - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - Battery Text نام دارد که می‌توان به کمک آن میزان شارژ باقی‌مانده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - را به صورت درصد نمایش داد. اگرچه چنین قابلیتی به صورت پیش‌فرض در سیستم‌عامل اندروید دیده می‌شود اما قابلیت گفته شده امکانات بسیار بیشتری برای شخصی‌سازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. محل قرارگیری درصد باتری می‌تواند در بالا یا - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - پایین نمایشگر انتخاب شود و به صورت پیش‌فرض در وسط صفحه نمایش قرار می‌گیرد. به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - لطف بهره‌گیری از کنترلرهای مختصاتی می‌توان موقعیت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - آن - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - را به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - هرجایی تغییر داد. همچنین مانند نوار نشانگر باتری، امکان تغییر رنگ درصد شارژ باقی‌مانده وجود دارد. در نهایت گزینه Show Charging Status می‌تواند نشانگر درصد را در هنگام شارژ دستگاه، تغییر دهد.

اگر دستگاه اندرویدی شما از صفحه نمایش - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - دارای پانچ برای قرارگیری دوربین سلفی استفاده می‌کند، می‌تواند به جای نوار نشانگر از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - حلقه نشانگر باتری استفاده کنید که در تب Battery Ring قابل فعال‌سازی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - است. همانند تنظیمات مرتبط با نوار، در این قسمت نیز می‌توانید ضخامت و اندازه حلقه و رنگ آن را به دلخواه خود تغییر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - دهید. همچنین با فعال - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - کردن گزینه Animate می‌توانید از انیمیشن‌های جذاب در هنگام شارژ‌ باتری دستگاه بهره‌مند شوید. کنترلر مختصات برای تغییر محل حلقه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - نیز در دسترس قرار دارد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان

برای دسترسی به انیمیشن‌های مخصوص شارژ می‌توانید از تب Enable Charging Animation اقدام کنید. انیمیشن‌ها شامل تصاویر گیف می‌شوند که هنگام اتصال دستگاه به شارژر نمایش داده می‌شوند. امکان تغییر موقعیت و اندازه انیمیشن‌ها نیز وجود دارد یا حتی می‌توان آن‌ها را زیر نوار ناوبری قرار داد. ۱۴ انیمیشن پیش‌فرض درون اپلیکیشن یافت می‌شود اما متاسفانه گزینه‌ای برای استفاده از فایل‌های گیف دلخواه در دسترس قرار ندارد. اگر قصد قرار دادن انیمیشن‌ها در قسمت بالایی صفحه نمایش - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - را دارید می‌توانید با استفاده از گزینه Rotate، - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - نحوه نمایش صحیح آن را تنظیم کنید.

آخرین ویژگی برنامه، Battery Alarm است که به لطف آن می‌توان از تکمیل شارژ باتری یا خالی شدن آن اطلاع یافت. در صورتی که - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - میزان شارژ‌ باتری از مقدار تنظیم شده کمتر یا بیشتر شود، نوتیفیکیشنی برای اطلاع کاربر نمایش داده می‌شود که می‌توان صدای هشدار را نیز به آن اضافه کرد. چنین قابلیتی برای دستگاه‌هایی با باتری تضعیف شده و غیر کالیبره کاربرد بسیاری دارد. در تب Battery Info نیز اطلاعاتی پیرامون وضعیت سلامت باتری، دمای آن و میزان ولتاژ ورودی هنگام شارژ - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - نمایش داده می‌شود که متاسفانه امکان افزودن آن‌ها به نوار نشانگر وجود ندارد و تنها از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - درون اپلیکیشن قابل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - دسترسی هستند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان

اپلیکیشن Battery Indicators می‌تواند ابزار مفیدی برای اطلاع از میزان شارژ باتری دستگاه به شکل جدیدی باشد و علاوه بر ارائه قابلیت‌های کاربردی، قادر است ظاهر تازه‌ای به دستگاه‌های اندرویدی ببخشد. بیشتر قابلیت‌های برنامه به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته‌اند و تنها چند ویژگی محدود نیازمند - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان - خریداری نسخه پولی هستند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر رشت استان گیلان

Battery Indicators + Battery Charging Animations (Early Access)

سازنده: Yogesh Dama قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۲۲ مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone