🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11728.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

ایلان ماسک برای سفر به فضا، بلیت فضاپیمای ویرجین گلکتیک را رزرو کرده است

پس از سفر موفقیت آمیز «ریچارد برانسون»، بنیانگذار ویرجین گلکتیک به فضا، «ایلان ماسک»، مدیرعامل تسلا نیز قصد دارد با فضاپیمای این شرکت سفر به فضا را تجربه کند و بلیت سفر فضایی خود را ...

پس از سفر موفقیت آمیز «ریچارد برانسون»، - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آوج استان زنجان - بنیانگذار ویرجین گلکتیک به فضا، «ایلان ماسک»، مدیرعامل تسلا نیز قصد دارد با - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آوج استان زنجان - فضاپیمای این شرکت سفر به فضا را تجربه کند و بلیت سفر فضایی خود را رزرو کرده است.

ریچارد برانسون در بین میلیاردرهای جهان توانست اولین سفر فضایی سرنشین‌دار با فضاپیمای ویرجین گلکتیک را با موفقیت به انجام برساند و راه را برای سفرهای توریستی در فضا هموار کند. وی به همراه چند نفر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آوج استان زنجان - دیگر در ماموریت یونیتی ۲۲ با فضاپیمای اسپیس شیپ‌تو موفق شدند سفر فضایی متفاوتی را تجربه کنند.

ریچارد برانسون در مصاحبه مطبوعاتی با نشریه «ساندی تایمز» تایید کرد که ایلان ماسک، بنیانگذار و مدیرعامل اسپیس ایکس برای پرواز فضایی با فضاپیمای این شرکت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آوج استان زنجان - بلیت رزرو کرده است. وی همچنین اضافه کرد:

«ایلان دوست من است و شاید روزی با یکی از فضاپیماهایش سفر کنم.»

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آوج استان زنجان

از زمان انتشار این خبر، هیچ اطلاعاتی در مورد زمان - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آوج استان زنجان - سفر ایلان ماسک به فضا با فضاپیمای ویرجین گلکتیک منتشر نشده است. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که هزینه سفر حداکثر ۴ دقیقه‌ای با فضاپیمای ویرجین گلکتیک،‌ ۲۵۰ هزار دلار و هزینه در نظر گرفته شده برای رزرو صندلی ۱۰ هزار دلار است.

رزرو بلیت سفر به فضا با فضاپیمای ویرجین گلکتیک، اعتماد ایلان ماسک - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آوج استان زنجان - و مهر تایید او به تلاش‌های ریچارد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آوج استان زنجان - برانسون را نشان می‌دهد. در این سفر، ریچارد برانسون توانست ۹ روز زودتر از جف بزوس به فضا برود و در رقابت برای سفر توریستی به فضا، او را شکست دهد.

حالا باید منتظر سفر جف بزوس - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آوج استان زنجان - به فضا بمانیم. مدیرعامل سابق آمازون در تاریخ ۲۹ تیر ماه طی اولین ماموریت سرنشین‌دار بلو اوریجین با راکت «نیو شپرد» به همراه برادرش راهی فضا می‌شود. اگرچه بزوس دیرتر از برانسون به فضا سفر می‌کند، اما به ارتفاع بالاتری یعنی بالاتر از خط کارمان با ارتفاع ۱۰۰ کیلومتری از سطح زمین می‌رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone