🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11753.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ از سال ۲۰۲۲ تولید انبوه تراشه‌های ۳ نانومتری را با فرآیند 3GAE کلید می‌زند

سامسونگ از سال آینده میلادی حجم تولید تراشه‌های ۳ نانومتری خود را با استفاده از فرآیند تولید 3GAE افزایش می‌دهد. با وجودی که انتظار می‌رفت کره‌ای‌ها خیلی زودتر فرآیند جدید ساخت را جایگزین کنند، اما با ...

سامسونگ از سال آینده میلادی حجم تولید تراشه‌های ۳ نانومتری خود را با استفاده از فرآیند تولید 3GAE افزایش می‌دهد. با وجودی که انتظار می‌رفت کره‌ای‌ها خیلی زودتر فرآیند جدید ساخت را جایگزین کنند، اما با این راهکار با تاخیر حدود یکساله محقق می‌شود.

در بین شرکت‌های مستقل تولیدکننده تراشه، سامسونگ بعد از TSMC، دومین کارخانه بزرگ تولید چیپ در جهان را مدیریت می‌کند. اما ظاهرا کره‌ای‌ها قصد دارند پا را فراتر گذاشته و با ایجاد تغیبر در فرآیند ساخت، حجم تولید تراشه‌های - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نکا استان مازندران - ۳ نانومتری خود را برای اوایل سال ۲۰۲۲ افزایش دهند.

پیشتر در نقشه راه سامسونگ به این موضوع اشاره شده بود که فرآیند تولید موسوم به 3GAE تنها برای مصارف داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما کره‌ای این مورد را نیز از نقشه راه خود حذف کرده‌اند. یکی از نمایندگان سامسونگ - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نکا استان مازندران - می‌گوید:

«درباره فرآیند تولید 3GAE، - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نکا استان مازندران - با برخی مشتریان مذاکره کردیم. انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ تولید انبوه تراشه با فرآیند 3GAE به مرحله اجرا و بهره‌برداری برسد.»

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نکا استان مازندران

همچنین با توجه به مستندات مربوطه به نظر می‌رسید فرآیند تولید تراشه 3GAP نیز که جایگزین 3GAE خواهد شد، از سال ۲۰۲۳ به بهره‌برداری برسد که در نقشه راه سامسونگ به این موضوع اشاره شده است.

نقشه راه مذکور در «Foundry Forum 2021» در چین رونمایی شد. سامسونگ ابتدا نقشه راه مربوط به بخش تولید چیپست را به‌روز کرد و سپس آن را در شبکه‌های اجتماعی ویبو - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نکا استان مازندران - و بایدو به اشتراک گذاشت.

سامسونگ برای تولید تراشه‌های قدیمی‌تر با معماری ترانزیستور FinFET نیز 5LPP و 4LPP را به ترتیب برای تولید ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ به نقشه راه خود اضافه کرده است. - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نکا استان مازندران - سامسونگ در ماه مه ۲۰۱۹، فرآیند تولید نودهای ۳ نانومتری مبتنی بر روش تولید 3GAE - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نکا استان مازندران - و 3GAP را معرفی کرد و در همان مقطع زمانی کره‌ای‌ها ادعا می‌کردند که این فرآیند تولید به افزایش عملکرد ۳۵ درصدی و کاهش ۵۰ درصدی مصرف انرژی در مقایسه با فرآیند ساخت 7LPP منجر می‌شود.

سامسونگ در سال ۲۰۱۹ و در زمان معرفی فرآیند تولید تراشه‌های ۳ نانومتری اعلام کرد که تولید تراشه با این نودها - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نکا استان مازندران - را از اواخر سال ۲۰۲۱ آغاز می‌کند و در سال ۲۰۲۲ نیز فرآیند جدیدتر را جایگزین می‌کند. اما ظاهرا محاسبات زمانی سامسونگ درست از آب در نیامد و موضوع با تاخیر یک ساله روبرو شد. اگرچه چنین تاخیری یک معضل بزرگ محسوب نمی‌شود ولی کره‌ای‌ها اکنون زمان بهره‌برداری از فرآیند جدید - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نکا استان مازندران - را اعلام کرده‌اند.

باید دید سامسونگ در این مسیر با چه چالش‌هایی روبرو خواهد بود و آیا همه چیز طبق روال پیش خواهد رفت یا کره‌ای‌ها با مشکلات دیگری روبرو خواهند شد. همچنین باید دید آیا ممکن است کره‌ای‌ها مجبور - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر نکا استان مازندران - شوند اصلاحات و تغییراتی هرچند جزئی در فرآیند تولید درنظر بگیرند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لاله چهر نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
وقت بخیر یک سوالی دارم مرکز شما اندرزگو نکا برای مایکروفر کندی تعمیرکار داره.
پاسخ: بله در اندرزگو شهر نکا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone