🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  2. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  3. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  5. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44728.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

هلندی ها می توانند از سرورها برای گرم کردن آب حمام استفاده کنند

فقط کافی است از یک لپتاپ استفاده کنید تا متوجه شوید کامپیوترها حرارت زیادی تولید می کنند. برای دیتاسنترهایی که شامل ده ها هزار سرور هستند، این مشکلی بزرگ است که به اتلاف پول و ...

فقط کافی است از یک لپتاپ استفاده کنید تا متوجه شوید کامپیوترها حرارت زیادی تولید می کنند. برای دیتاسنترهایی که شامل ده ها هزار سرور هستند، این مشکلی بزرگ است که به اتلاف پول و انرژی منجر می گردد. برای حل این مشکل، کمپانی های مختلف راه های گوناگون اندیشیده اند که از جمله - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آن می توان به غوطه ور کردن سرورها در آب اشاره کرد. اما استارت آپ هلندی Nerdalize رویکردی متفاوت در - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پیش گرفته و به جای اتلاف انرژی اضافه سرورها، می خواهد از آنها برای گرم کردن خانه - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مردم استفاده کند.

همه چیز بسیار ساده است. شما به Nerdalize هزینه ای می پردازید تا سروری در خانه تان راه اندازی کند که به صورت رایگان خانه شما را گرم می کند و با فروش آن فضای سرور، Nerdalize نیز - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - درآمدزایی می کند. در سال 2015، نخستین محصول این کمپانی نوعی هیتر دیواری بود که - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به یک سرور تجهیز شده - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بود و می توانست در مدت یک ساعت، اتاقی کوچک را گرم کند.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

حالا Nerdalize به سراغ دومین محصول خود رفته است. از ماه آگوست آتی، Nerdalize خانه 42 خانواده هلندی را به سرورهایی مجهز خواهد کرد که منابع آبی را گرم می کنند؛ تصور کنید آب حمام خانه شما با - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هیچ چیز به جز دیتا گرم نشود! Nerdalize می گوید که تهیه این تجهیزات برای مشتریان عادی، سالانه 336 دلار هزینه خواهد داشت و کمپانی های تکنولوژی هم 50 - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - درصد هزینه کمتری برای سرویس های دیتا پرداخت - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خواهند کرد.

Nerdalize عقیده - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دارد که این رویکرد، سناریویی «برد-برد-برد» است - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و کمپینی برای جذب سرمایه عمومی راه اندازی کرده که بعد از رسیدن به هدف ابتدایی 250 هزار یورویی، حالا - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برای جذب نیم - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - میلیون یورو هدف گذاری کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone