🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40565.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

قیمت و تاریخ عرضه میت 10، 10 پرو و نسخه پورشه دیزاین اعلام شد

مراسم رونمایی پرچمداران هواوی لحظاتی پیش به پایان رسید و کاربران مشتاق با ویژگی های فبلت های جدید این شرکت آشنا شدند؛ میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و نسخه پورش دیزاین از میت ۱۰، که ...

مراسم رونمایی پرچمداران هواوی لحظاتی پیش - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به پایان رسید - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و کاربران مشتاق با ویژگی های فبلت های جدید - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این شرکت آشنا شدند؛ میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و نسخه پورش دیزاین از میت ۱۰، که در همکاری با طراحان خودروساز آلمانی ساخته شده است.

از ویژگی های - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - قابل توجه فبلت های جدید شرکت چینی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می توان به بدنه مقاوم در برابر آب، صفحه نمایش AMOLED (در نسخه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پرو) - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و چیپ اختصاصی هوش مصنوعی اشاره کرد که نقطه اصلی تمرکز در هر ۳ محصول تازه به حساب می آید.

پیش از این در مطالبی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - جداگانه، شما را با ویژگی ها و قابلیت های پرچمداران جدید هواوی آشنا کردیم، اما یک نکته ی مهم باقی مانده است. شرکت چینی در روزهای آینده فروش میت ۱۰ را در بازار های جهانی آغاز می - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کند و برای داشتن دو نسخه دیگر باید یک ماه دیگر منتظر بمانید.

نسخه پایه از میت ۱۰ مجهز به ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت ۶۹۹ یورو (در حال حاضر معادل ۳.۳۵۵.۰۰۰ تومان) به فروش می رسد. قیمت میت ۱۰ پرو نیز با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۷۹۹ یورو (در حال - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - حاضر معادل ۳.۸۳۵.۰۰۰ تومان) در نظر گرفته شده است.

و اما در نهایت به نسخه پورش دیزاین - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می رسیم که با ۶ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود و برای داشتن آن باید ۱۳۹۵ یورو بپردازید، رقمی که در حال حاضر معادل ۶.۶۹۶.۰۰۰ میلیون تومان معنی می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone