🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت وجود خرابی در پکیج بعد از تعمیرات، باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: روش جرمگیری پکیج چیست؟
    پاسخ: روشن جرم گیری یا رسوب گیری به کمک مود شوینده و پمپ پکیج است که بهتر است با متخصص دستگاه هماهنگ کنید.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ پکیج چیست؟
    پاسخ: پمپ وظیفه دارد آب ثابت داخل پکیج را به سمت شوفاژ ها و یا به سمت مبدل ثانویه به حرکت درآورد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه از به اندازه بودن آب داخل پکیج مطمن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32308.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

سولار اسکرول مشکلات شارژرهای خورشیدی معمول را حل می کند [تماشا کنید]

اگر به دنبال شارژرهای خورشیدی قابل حمل باشید حتماً می دانید که تقریباً هر کدامشان ضعف های مخصوص به خود را دارند؛ برخی ابعاد بزرگ و وزن بالایی دارند، برخی دیگر شکننده هستند و بعضی ...

اگر به دنبال شارژرهای خورشیدی قابل حمل باشید حتماً می دانید که تقریباً هر کدامشان ضعف های مخصوص به خود را دارند؛ برخی ابعاد بزرگ و وزن بالایی دارند، برخی دیگر شکننده هستند و بعضی امکان ذخیره انرژی ندارند. اما سول سولار اسکرول در - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - یک دستگاه همه این مشکلات را حل کرده است.

SOUL Solar scroll از پنل های خورشیدی منعطف سازگار با استاندارد نظامی بهره می برد و به باتری داخلی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - 5200 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. به این ترتیب می توانید از آن به عنوان پاوربانک استفاده کنید.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

سولار اسکرول تنها 300 گرم وزن دارد - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و می تواند خروجی 5 ولت 2 آمپری را برای شارژ گوشی یا تبلتتان فراهم کند. برای شارژ کردن پاور بانک کافی است پنل منعطف را بیرون کشیده و در مقابل خورشید قرار دهید تا با حدود 800 میلی آمپر ساعت، شارژ شروع شود، البته می توانید از شارژر دیواری یک آمپری نیز استفاده - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کنید. هر گاه هم که نیازی به پنل خورشیدی نداشتید به راحتی می توان آن را در دستگاه جمع کرد.

با استفاده از پنل خورشیدی می توانید در 4 تا 6 ساعت پاور بانک را شارژ کنید اما با شارژر دیواری این زمان به 2 تا 3 ساعت کاهش می یابد.

امکان خرید این دستگاه در وبسایت جمع آوری سرمایه - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کیک استارتر با قیمت 115 دلار فراهم شده و قرار است شارژرهای خریداری شده در ماه نوامبر سال جاری میلادی (آبان امسال) به خریداران ارسال شوند. از آنجایی که هزینه مورد نیاز برای اجرایی شدن - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پروژه تولید 30 هزار دلار بوده و اکنون بیش از 47 هزار دلار سرمایه جمع شده، انتظار می - تعمیرات پکیج آریستون در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - رود شاهد تولید سولار اسکرول در آینده نزدیک باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone