🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  2. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  3. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14123.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

دوجی S97 پرو با مسافت‌سنج لیرزی و باتری ۸۵۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

نخستین موبایل جان سخت چینی‌ها مجهز به فاصله سنج لیزری حرفه‌ای با قابلیت تشخیص فواصل تا ۴۰ متر و بهره‌مندی از ۸ حالت اندازه‌گیری، دوجی S97 پرو معرفی شد. جدیدترین موبایل دوجی از نمایشگر ۶.۳۹ ...

نخستین موبایل جان سخت چینی‌ها مجهز به فاصله سنج لیزری حرفه‌ای با قابلیت تشخیص فواصل تا ۴۰ متر و بهره‌مندی از ۸ حالت اندازه‌گیری، دوجی S97 پرو معرفی شد.

جدیدترین موبایل دوجی از - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - نمایشگر ۶.۳۹ اینچی «HD + Dot» با رزولوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - می‌برد. گوشی جدید چینی‌ها با چیپست - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - هلیو G95 مدیاتک،‌ رم ۸ گیگابایتی و حافظه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس

در پنل جلویی دستگاه دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد. - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - فرستنده و گیرنده فاصله‌سنج لیزری در قسمت بالای دستگاه تعبیه شده است. در پنل پشتی موبایل جدید نیز دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - حسگر سامسونگ، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی،‌ دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی جای گرفته است.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس

دوجی S97 پرو از استاندارد IP68 و IP69K برخوردار است و با باتری ۸۵۰۰ میلی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - آمپر ساعتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که می‌تواند شارژ موردنیاز برای کار در سه روز را فراهم کند.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس

به علاوه باتری موبایل جدید در مدت زمان حدود یک ساعت تقریبا تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود و از فناوری شارژ - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌‌کند.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس

از - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - دیگر ویژگی‌های این دستگاه جدید می‌توان به حسگر اثر انگشت اشاره کرد. به علاوه موبایل جدید دوجی با سیستم عامل اندروید ۱۱ به بازار عرضه می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، دوجی تفاوت‌های گوشی جدیدش - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - با S96 پرو را مشخص کرده. برای مثال در دستگاه جدید، خبری از دوربین دید در شب موجود در - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - S96 پرو نیست و بجای آن، - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - دوجی از مسافت‌یاب لیزری حرفه‌ای استفاده کرده است. علاوه بر این، با افزایش چشمگیر ظرفیت باتری هم روبرو هستیم.

دوجی S97‌ پرو با ترکیب رنگ نارنجی، قرمز گدازه‌ای و مشکی نقره‌ای با قیمت ۳۲۹ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. هرچند از روز ۳۱ خردادماه تا ۴ تیرماه علاقمندان می‌توانند این گوشی هوشمند را با قیمت ۱۹۹ دلار از - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - AliExpress - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - خریداری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone