🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  2. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  3. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  5. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44633.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

سهم نسخه های مختلف اندروید از بازار ؛ مارشملو در صدر جدول

طبق معمول در نخستین روزهای هر ماه میلادی، آمار توزیع نسخه های مختلف اندروید در موبایل ها و تبلت های کاربران منتشر می شود که مشاهده آن خالی از لطف نیست. همانطور که پیشبینی می ...

طبق معمول در نخستین روزهای هر ماه میلادی، آمار توزیع نسخه های مختلف اندروید در موبایل ها و تبلت های کاربران منتشر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می شود که مشاهده آن خالی از لطف نیست.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

همانطور - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که پیشبینی می شد، سهم آخرین نسخه از سیستم عامل موبایل گوگل رو به افزایش است و حالا اندروید 7 «نوقا»، در مجموع 9.5 درصد از بازار ابزارهای اندرویدی را در اختیار دارد.

البته بیشترین سهم مربوط به نسخه ششم با اسم «مارشملو» می شود که 31.2 درصد از دستگاه ها از آن استفاده می کنند و با اختلاف اندکی نسبت به ورژن 5 «آبنبات چوبی» (با 30.8 - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - درصد)، در مقام نخست قرار می گیرد.

این آمار ماه گذشته به نفع «آبنبات چوبی» بود اما با ارائه آپدیت از سوی تولیدکنندگان و همچنین خرید موبایل های جدید توسط مصرف کنندگان، روز به روز کفه ترازو به سمت «مارشملو» سنگین تر می شود.

اندروید 7 نوقا با آمار 9.5 درصدی، جایگاه چهارم را در اختیار دارد

در رتبه سوم شاهد حضور اندروید 4.4 «کیت کت» هستیم که روی 18.1 درصد از موبایل ها و تبلت ها نصب شده و نسخه 7 «نوقا» نیز با 9.5 درصد در تعقیب آن است. جایگاه پنجم لیست نیز در اختیار - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اندروید - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - «جیلی بیلی» قرار دارد که با آمار - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - 8.8 - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - درصدی، مقام آخر را به صورت مشترک به نسخه های «بستنی حصیری» و «نان زنجبیلی» (با 0.8 درصد) واگذار کرده است.

لازم به ذکر است آمار مذکور در هفته نخست ماه ژوئن جمع آوری شده و انتظار می رود ماه آینده، شاهد افزایش سهم «نوقا» و کاهش سهم «آبنبات چوبی» باشیم که در این صورت، اندروید 6 «مارشملو» برای دومین ماه متوالی در صدر جدول باقی خواهد ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone