🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب مصرفی گرم است ولی رادیاتور ها گرم نمی شود؟
    پاسخ: عد تنظیم حرارت مرکزی توسط پکیج و درست کار نکردن آن می تواند باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: شیر اطمینان پکیج چیست؟
    پاسخ: وظیفه آن این است که در صورت رسیدن فشار پکیج به ۳ بار، دهانه شیر اطمینان باز شده و آب را به بیرون میپاچد.
  3. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله پکیج باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و قطعات آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی است که اگر آب داخل مدار کمتر از شش دهم و بیشتر از سه بار باشد، مدار آن باز می‌شود و جلوی روشن شدن پکیج را می گیرد.
  5. سوال: نحوه گرم شدن آب در پکیج چگونه است؟
    پاسخ: وجود مبدل حررتی و شعله های آن باعث گرم شدن آب می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19537.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی با همکاری لامبورگینی از یک ماشین رونمایی کرد؛ هوراکان دنیای کارتینگ

شیائومی در ادامه رونمایی از محصولات جدیدش به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس کمپانی، از همکاری مستقیم با شرکت خودروسازی لامبورگینی برای طراحی و ساخت نسل جدید ماشین‌های کارتینگ سری Ninebot GoKart Pro خبر می‌دهد. کمپانی ...

شیائومی در ادامه رونمایی از محصولات جدیدش به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس کمپانی، از همکاری مستقیم با شرکت خودروسازی لامبورگینی برای طراحی و ساخت نسل جدید ماشین‌های - تعمیرات پکیج بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - کارتینگ - تعمیرات پکیج بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - سری Ninebot GoKart Pro خبر می‌دهد.

کمپانی چینی شیائومی و غول ایتالیایی خودروسازی لامبورگینی طی قراردادی نسخه Lamborghini Edition ماشین کارت Ninebot GoKart Pro را طراحی کرده‌اند. این وسیله نقلیه جمع و جور با الهام از رنگ زرد مشهور لامبورگینی و استایل مسابقه‌ای خودروی هوراکان طراحی - تعمیرات پکیج بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - شده و طبق آزمایش‌ها می‌تواند - تعمیرات پکیج بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - به سرعت حداکثری ۴۰ کیلومتر بر ساعت برسد. این در حالی است که نسخه استاندارد این ماشین کارتینگ تنها در رنگ سفید به بازار عرضه شده بود.

نسخه جدید کارت مورد بحث از چراغ‌های LED سری - تعمیرات پکیج بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - Ice Lake Blue هم برخوردار است که دید هنگام تاریکی آن را - تعمیرات پکیج بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - بهبود می‌بخشد، و - تعمیرات پکیج بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - همچنین سیستم شبیه سازی به خصوصی نیز در آن جای‌گذاری شده که صدای موتورهای لامبورگینی را تداعی می‌کند. علاوه بر این تایرهایی ویژه از سوی لامبورگینی برای این ماشین کارت طراحی شده که قابلیت دریفت را ارتقا می‌دهد.

شاید سرعت این کارت خیلی بالا به نظر نرسد، اما در قیاس با نسخه استاندارد حدود ۵ کیلومتر بر ساعت بیشتر بیشینه سرعت دارد. این وسیله نقلیه با باتری ۴۳۲ وات ساعتی همراه - تعمیرات پکیج بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - بوده که می‌تواند با یک بار شارژ - تعمیرات پکیج بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - ۶۲ بار مسافت پیست ۴۰۰ متری را طی کرده یا به صورت مستقیم - تعمیرات پکیج بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - به اندازه ۲۵ کیلومتر سفر کند. استفاده از این دستگاه محدودیت سنی هم ندارد و طبق ادعای سازندگان تمام - تعمیرات پکیج بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - افراد زیر ۱۰۰ کیلوگرم، از کودکان تا بزرگسالان می‌توانند از آن استفاده - تعمیرات پکیج بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - کنند.

تعمیرات پکیج بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران

در حال حاضر شیائومی Ninebot GoKart Pro - تعمیرات پکیج بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - Lamborghini Edition با قیمت ۱۴۴۰ دلار قابل خریداری خواهد بود که حدودا ۲۰۰ دلار گران‌تر از مدل استاندارد است. این وسیله نقلیه از پایان همین هفته در بازار چین - تعمیرات پکیج بوش در شهر فریدون کنار استان مازندران - عرضه خواهد شد و در آینده نزدیک راهی مارکت‌های جهانی می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone