🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه جرقه زن در پکیج چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جرقه زن وظیفه دارد فعالیت خود را قبل از رها سازی گاز، توسط شیر برقی گاز شروع کنند.
  2. سوال: چرا پکیج من ارور می دهد؟
    پاسخ: به دلیل وجود برد در پیکج هر ایرادی در هر قسمتی ممکن است اروری را در برد ایجاد کند.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: نقش شیربرقی در پکیج چیست؟
    پاسخ: شیر برقی به نام های شیر موتوری یا شیر سه راهی نیز شناخته شده است که وظیفه کنترل مدار آب را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19535.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

جعبه ابزار: هشت اپلیکیشن امنیتی اندروید که آنتی ویروس نیستند

[این مقاله در تاریخ 26 مرداد 1399 به‌روزرسانی شده است]  وقتی در گوگل پلی اپلیکیشن امنیتی را سرچ می‌کنید، تقریبا هر چیزی که به عنوان نتایج اولیه برایتان به نمایش در می‌آید اپلیکیشن‌های آنتی ویروس ...
[این مقاله در تاریخ 26 مرداد 1399 به‌روزرسانی شده است] 

وقتی در - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - گوگل پلی اپلیکیشن - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - امنیتی را سرچ می‌کنید، تقریبا هر چیزی که به عنوان نتایج اولیه برایتان به نمایش در می‌آید اپلیکیشن‌های آنتی ویروس هستند. - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - ولی آیا امروز و در حالی که راه نفوذ هکرها برای سرقت اطلاعات از همیشه بیشتر شده، وجود فقط یک آنتی ویروس برای می‌تواند به تنهایی ضامن امنیت گوشی‌ها باشد؟

قطعا اینطور نیست. امنیت یک دیوایس هوشمند بیش از آنکه آنتی ویروس تأمینش کند، در درجه اول به پیشگیری از خطر و هوشیاری شخص استفاده کننده بستگی دارد. این یعنی در کوچکترین کارها، حتی نصب اپلیکیشن‌ها هم باید دقت نظر کافی را داشته باشید.

در این مقاله شش اپلیکیشن امنیتی اندروید را به شما معرفی می‌کنیم که اگر چه آنتی ویرویس نیستند، ولی می‌توانند نقش بسیار مهمی در تأمین امنیت دیوایس شما ایفا کنند. از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای این - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - مقاله با دیجیاتو همراه باشید.

1. AppLock

تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

همه ما تصاویر و ویدیوهایی در گوشی‌هایمان داریم که دوست نداریم - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - جز خودمان چشم کس دیگری به آن‌ها بیفتد. - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - بهترین راه برای محافظت از این تصاویر استفاده از اپلیکیشن‌هایی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - است که با رمزگذاری، این فایل‌ها را پنهان و از دسترس افراد سودجو دور می‌کنند.

اپلیکیشن AppLock به خاطر عملکرد آفلاین، یکی از امن‌ترین این اپلیکیشن‌هاست که به جز پنهان‌سازی تصاویر می‌تواند همین کار را برای اپلیکیشن‌های نصب شده روی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - گوشی (مثل اپلیکیشن پیامک و تقویم و یادداشت‌برداری و ...) هم انجام بدهد.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

AppLock

سازنده: DoMobile Lab قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11 مگابایت زبان:

2. Google Authenticator

تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

اپلیکیشن‌های - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - Authenticator وظیفه احراز هویت شما را هنگام ورود به سایت‌ها عهده‌دار هستند. بدین صورت که پس از وارد کردن رمز عبور، کد احراز هویت را هم وارد - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - کرده و به وبسایت مد نظرتان وارد - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - خواهید شد.

استفاده از این اپلیکیشن‌ها تقریبا تضمین می‌کند که یک هکر، قادر به استفاده از حساب کاربری شما و ورود به آن نخواهد بود چرا که باید به جز پسورد، رمز احراز هویت را هم بدست بیاورد که تقریبا غیر ممکن به نظر می‌رسد.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

Google Authenticator

سازنده: Google LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8 مگابایت زبان:

3. Bouncer

تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

امان از دسترسی‌هایی که بعضی اپلیکیشن‌ها طلب می‌کنند (و ما چقدر بی‌توجه آن‌ها را صادر می‌کنیم). اگر خیلی حوصله چک کردن دسترسی‌های اپ‌ها را ندارید، شاید بهتر باشد کار را به Bouncer بسپرید، چرا که این اپ به بهترین شکل آن‌ها را برایتان مدیریت می‌کند. اما چطور؟ Bouncer - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - برای اپ‌ها دسترسی موقت صادر می‌کند.

بدین صورت که مثلا اگر فیسبوک از شما دسترسی موقعیت جغرافیایی بخواهد، Bouncer می‌تواند «در حین کار» با اپ این دسترسی را صادر کند و به محض این که از اپ خارج شوید دسترسی مذکور را به طور خودکار غیر فعال سازد. بنابراین دیگر هیچ وقت نگران فعالیت مشکوک اپلیکیشن‌ها در پس‌زمینه نخواهید بود.

نسخه‌های جدید اندروید هم قابلیت نسبتا مشابهی را ارائه می‌دهند، اما - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - اگر به هر دلیلی قادر به استفاده از آن‌ها نیستید می‌توانید روی Bouncer حساب باز کنید. این اپلیکیشن یک دلار قیمت دارد اما با جستجو در وب فارسی می‌توانید به نسخه کرک شده آن هم برسید.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

Bouncer

سازنده: Sam Ruston قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.6 مگابایت زبان:

4. Find My Device - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - by Google

تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

اپلیکیشن Find My Device باید در گوشی هر کاربر اندروید باشد. به لطف این - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - اپ می‌توانید گوشی‌تان را در صورت مفقودی یا به سرقت رفتن ردیابی کنید یا به قفل کامل یا پاکسازی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - اطلاعاتش از راه - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - دور اقدام - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - نمایید. حتی اگر گوشی‌ را در خانه پیدا نمی‌کنید، گزینه‌ای هست که گوشی را وادار به پخش صدایی تیز و بلند می‌کند.

خوشبختانه Find My Device رایگان است و خبری از تبلیغات درون آن نیست. با این حساب - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - می‌تواند جزو اپلیکیشن‌های امنیتی کارآمدی باشد که حتما باید در گوشی‌تان داشته باشید.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

Find My Device

سازنده: Google LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4 مگابایت زبان:

5. Firefox Focus

تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

می‌خواهید از کوکی‌ها و Tracker های تبلیغاتی سراسر وب - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - در امان بمانید؟ از Firefox Focus استفاده کنید. مزیت این مرورگر نسبت به فایرفاکس معمولی کارکرد پیش‌فرض آن در حالت Incognito - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - است. به - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - این معنا که در مرور وب هیچ ردپایی از خودتان بر جای نخواهید گذاشت و در دام ابزار تبلیغاتی وبسایت‌ها نخواهید افتاد.

از آنجا که همه تبلیغات اینترنتی بی‌آزار نیستند، Firefox Focus با کاهش - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - مواجهه شما با آن‌ها می‌تواند نقش مهمی در تأمین امنیت دیوایس شما ایفا کند. این مرورگر را هم می‌توانید به طور کاملا رایگان دریافت کنید.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

Firefox Focus

سازنده: Mozilla قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 57 مگابایت زبان:

6. GlassWire

تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

چند وقت پیش متوجه شدم که بسته‌های - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - اینترنتی‌ام - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - خیلی زود تمام می‌شوند و این در حالی بود که مصرف - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - زیادی نداشتم. برای همین GalssWire را نصب کردم و به سادگی فهمیدم که این مصرف بالای دیتا از کجا آب می‌خورد! GlassWire ابزاری برای پایش مصرف دیتای اپلیکیشن‌هاست، و اگر - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - اپی مصرف دیتای مشکوکی داشته باشد این موضوع را با آلارم به شما گوشزد می‌کند.

بعضی اپلیکیشن‌ها (که متأسفانه این روزها تعدادشان زیاد شده) در پس‌زمینه و بدون اطلاع کاربر، اقدام به رد و بدل کردن دیتا می‌کنند. این یعنی به احتمال زیاد دیتای خصوصی شما هم در حال رد و بدل شدن است و روحتان از این - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - موضوع خبر ندارد. GlassWire با پایش مصرف دیتای اپ‌ها جلوی اتفاقات - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - این چنینی را می‌گیرد. این اپلیکیشن رایگان نیست ولی اگر بخواهید می‌توانید نسخه کرک شده‌اش را از جستجوی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - در وب فارسی دانلود کنید.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

GlassWire

سازنده: SecureMix LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3 مگابایت زبان:

7. LastPass

تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

بارها و بارها از اهمیت استفاده از پسورد منیجرها برایتان گفته‌ایم. این ابزار کاربردی چند مزیت عمده دارند. اول اینکه فشار حفظ کردن ده‌ها پسورد مختلف را از روی ذهنتان بر می‌دارند. دوم این که با پیروی از قراردادهای امنیتی، پسوردهای بسیار پیچیده، طولانی و قدرتمندی برایتان می‌سازند که احتمال هک آن‌ها خیلی کم است.

LastPass یکی از بهترین پسورد منیجرهای حال حاضر دنیاست، چه از لحاظ دسترسی در پلتفرم‌های مختلف (موبایل، پی سی، مرورگر) و چه از منظر امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهد. LastPass را می‌توانید به رایگان استفاده کنید اما اگر امنیت‌ داده‌ها برایتان - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - اهمیتی فراتر از حد معمول دارد، اکیدا توصیه می‌کنم که مشترک نسخه Pro شوید.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

LastPass

سازنده: .LogMeIn, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 14 مگابایت زبان:

8. Resilio Sync

تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

به گوگل درایو و دراپ باکس و وان درایو اعتماد - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - ندارید؟ فضای ابری شخصی خودتان را بسازید. Resilio Sync شما را در این کار یاری می‌کند. این نرم‌افزار کاربردی برای بکاپ گیری از داده‌های گوشی روی رایانه طراحی شده، به طوری که بتوانید بعدا آن‌ها را میان گوشی و رایانه همگام‌سازی کنید.

در - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - واقع می‌توان اینطور گفت که Resilio Sync همان گوگل درایو و وان درایو است با این تفاوت که دقیقا می‌دانید فایل‌هایتان کجا ذخیره شده‌اند. طبیعتا برای محافظت از داده‌های حساس، این روش می‌تواند بسیار قابل - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - اطمینان‌تر از بارگذاری در فضای ابری باشد.

احتمالا نسخه رایگان Resilio Sync برای انجام کارهای ساده برایتان کافی باشد. ولی اگر امکانات و امنیت بیشتری بخواهید، می‌توانید نسخه حرفه‌ای را خریداری کنید.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

Resilio Sync

سازنده: .Resilio Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8 مگابایت زبان:

پیشنهاد ویژه: Access Dots

تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

Access Dots در بین اپ‌های - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - این - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - جعبه‌ابزار واقعا جواهر است. این اپلیکیشن دسترسی غیرمجاز برنامه‌ها به دوربین یا میکروفون را «در لحظه» به شما اعلام می‌کند، فقط و فقط با یک چراغ چشمک زن.

فرض کنید مشغول استفاده از اپی هستید که نباید به دوربین‌تان دسترسی داشته باشد، اما دارد و شما متوجه نیستید. خوشبختانه Access Dots می‌تواند این موضوع را با یک چراغ چشمک زن به اطلاع‌تان برساند که هر چه سریع‌تر اپ مشکوک را از - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - گوشی‌تان پاک کنید.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

Access - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - Dots

سازنده: IJP قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.7 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone