🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت وجود خرابی در پکیج بعد از تعمیرات، باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی و اشکال در خدمات و تعمیرات انجام شده توسط ما باشد و بازه 3 ماه گارانتی از خدمات ما نگذشته باشد برای شما خدمات مجدد با ضمانت بدون وجه خواهد بود.
  2. سوال: پکیج من کار نمی کند مشکل از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شعله پکیج و برد اصلی، شیرکنترل کننده، اشکال در سیم کشی قطعات، فنو... میتواند باعث کار نکردن پکیج شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: چرا آب مصرفی گرم است ولی رادیاتور ها گرم نمی شود؟
    پاسخ: عد تنظیم حرارت مرکزی توسط پکیج و درست کار نکردن آن می تواند باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: پکیج چگونه آب را گرم می کند؟
    پاسخ: با حرکت آب در مبدل های مسی و وجود مشعل در پایین این مبدل باعث گرم شدن آب داخل خواهد شد.
  5. سوال: چرا آب پیکج من دمای ثابتی ندارد؟
    پاسخ: در صورتی که پکیج دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، مشعل، مبدل حرارتی و... شود دستگاه به کیفیت و اندازه قبل کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19518.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اینتل مشخصات پردازنده‌های زئون Ice Lake-SP را اعلام کرد؛ ۲۸ هسته و لیتوگرافی +10nm

اینتل جزئیات نسل آینده پردازنده‌های زئون با اسم رمز «Ice Lake-SP» را در کنفرانس «HotChips 32» اعلام کرد. این پردازنده‌ها با قابلیت‌های جدید و لیتوگرافی ۱۰ نانومتری پلاس امسال وارد بازار می‌شوند. پردازنده Ice Lake-SP ...

اینتل جزئیات نسل آینده پردازنده‌های زئون با اسم رمز «Ice Lake-SP» را در کنفرانس «HotChips 32» اعلام کرد. این پردازنده‌ها با قابلیت‌های جدید و لیتوگرافی ۱۰ نانومتری پلاس امسال وارد بازار می‌شوند.

پردازنده Ice Lake-SP روی پلتفرم «ویتلی» از راه می‌رسد و این کمپانی در کنفرانس اخیر خود - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مرند زنجان استان زنجان - نسخه مجهز به ۲۸ هسته این پردازنده را به نمایش گذاشته تا بهبودهای آن نسبت به پردازنده‌های «Cacade Lake-SP» مشخص شود. اینتل به این موضوع که بالاترین مدل این خانواده از ۲۸ هسته بهره می‌برد یا اینکه باید منتظر پردازنده قدرتمندتری باشیم، اشاره‌ای نکرده است، با این حال شایعات از عرضه پردازنده‌ای با هسته‌های بیشتر خبر می‌دهند.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مرند زنجان استان زنجان

پردازنده‌های Ice Lake-SP بر پایه لیتوگرافی +10nm به تولید می‌رسند و خبری از لیتوگرافی ++10nm مورد استفاده در پردازنده‌های «تایگر لیک» برای این تراشه‌ها نیست. اینتل در پردازنده‌های جدید خود از هسته‌های «Sunny Cove» استفاده خواهد کرد که دستورالعمل در هر چرخه (IPC) آن در مقایسه با معماری «Skylake» مورد استفاده در پردازنده‌های ۱۴ نانومتری زئون، تا ۱۸ درصد بهبود داشته است.

استفاده از معماری Sunny Cove بهبودهای زیادی را در مقایسه با Cascade Lake و Skylake به پردازنده اضافه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مرند زنجان استان زنجان - می‌کند:

  • فرانت اند بهبودیافته: ظرفیت بالاتر
  • ماشین گسترده‌تر و عمیق‌تر: تخصیص گسترده‌تر - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مرند زنجان استان زنجان - و منابع اجرایی به همراه ساختار بزرگتر
  • بهبود در TLB و اجرای تک رشته‌ای
  • بهبودهای سرور شامل کش سطح دوم - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مرند زنجان استان زنجان - (L2) بزرگتر و FMA دوم

اینتل چندین دستورالعمل جدید یک دستور چند داده (SMID) به هسته‌های سرور Sunny Cove اضافه کرده که عملکرد آن را در زمینه رمزنگاری - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مرند زنجان استان زنجان - و فشرده‌سازی بهبود می‌دهد. این - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مرند زنجان استان زنجان - پردازنده از نظر پشتیبانی از نرم افزارها و الگوریتم‌ها نیز بهبودهایی را تجربه خواهد کرد.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مرند زنجان استان زنجان

پردازنده‌های Ice Lake-SP اینتل به کنترلرهای - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مرند زنجان استان زنجان - PCIe Gen 4 مجهز می‌شوند که هرکدام حاوی ۱۶ خط هستند که در مجموع شامل ۶۴ خط در ۲۸ هسته می‌شود. در حالی که پردازنده‌های Cascade Lake-SP از رم شش کاناله پشتیبانی می‌کنند، نسل جدید آن‌ها قادر به پشتیبانی از رم هشت کاناله روی پلتفرم ویتلی خواهند بود. این پلتفرم از رم DDR4-3200 مگاهرتز پشتیبانی می‌کند.

برخی از ویژگی‌های اصلی که لیتوگرافی ۱۰ نانومتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد، به شرح - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مرند زنجان استان زنجان - زیر است:

  • ۲.۷ برابر تراکم بیشتر نسبت به لیتوگرافی ۱۴ نانومتری
  • تراز خودکار با الگوی چهارگانه
  • نسل دوم EMIB
  • نسل اول - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مرند زنجان استان زنجان - Feveros 3D Stacking

پردازنده‌های Ice Lake-SP اینتل باید با پردازنده‌های ۷ نانومتری مبتنی بر «EPYC - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مرند زنجان استان زنجان - Milan» ‌شرکت AMD رقابت کنند که از معماری «Zen 3» بهره می‌برند. در آینده شاهد رقابت جذابی میان این دو کمپانی خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone