🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن پکیج فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی متفاوتی از جمله اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا میتوان از پکیج به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: پکیج دستگاهی ایمن است و نسبت به آبگرم کن های قدیمی خیلی امنیت بیشتر دارد و اگر سرویس و بررسی به موقع داشته باشید می توانید بدون مشکل همشیه از ان استفاده کنید.
  4. سوال: نشتی آب در پکیج به چه دلیل است؟
    پاسخ: گاهی اوقات با شل بودن اتصالات یا نشتی لوله منجر به کم شدن فشار یا تاثیرگذاری در بخش های دیگر می شود.
  5. سوال: قطعه ترموستات حد چه نقشی در پکیج دارد؟
    پاسخ: وظیفه دارد دمای مبدل اصلی را به طو مداوم کنترل کند، تا اگر دما بیشتر از ۹۵ درجه شد کل پکیج خاموش شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19524.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

کد QR به اینستاگرام اضافه شد؛ دسترسی سریع به پروفایل با دوربین

کد‌های QR به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه شدند و هم اکنون کاربران می‌توانند برای حساب خود کد ایجاد کنند که توسط تمام اپ‌های دوربین قابل اسکن است. این ویژگی اولین بار سال گذشته میلادی در کشور ژاپن راه‌اندازی ...

کد‌های QR به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه شدند و هم اکنون کاربران می‌توانند برای حساب خود کد ایجاد کنند که توسط تمام اپ‌های دوربین قابل اسکن است.

این ویژگی اولین بار سال گذشته میلادی در کشور ژاپن راه‌اندازی شد. توسط این قابلیت کسب و کارها می‌توانند کد QR خود را پرینت کرده و در مقابل مشتری قرار دهند، سپس کاربران با اسکن این کد به حساب اینستاگرام آن‌ها دسترسی پیدا خواهند کرد. با دسترسی به حساب، کاربران می‌توانند ساعات کار را مشاهده کنند، اجناس مورد نظر خود را بخرند یا اینکه تنها آن را دنبال کنند.

برای تولید کد QR باید به منوی تنظیمات در پروفایل خود بروید - تعمیرات پکیج بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و گزینه کد QR را لمس کنید. شاید هنوز در این بخش شاهد قرارگیری «نیم تگ» باشید، اما در نهایت تبدیل به کد QR خواهد شد. پس از تولید این کد، می‌توانید آن را ذخیره کرده یا تصویر آن را به اشتراک بگذارید.

در گذشته این شبکه اجتماعی سیستم مشابهی را برای اپلیکیشن خود با نام نیم تگ درنظر گرفته بود که کد‌های - تعمیرات پکیج بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شبیه QR محسوب می‌شوند، با - تعمیرات پکیج بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - این حال تنها با دوربین اینستاگرام می‌توان آن‌ها را - تعمیرات پکیج بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اسکن کرد. حالا با راه‌اندازی کد QR، نیم تگ کارایی خود را از دست خواهد داد.

تعمیرات پکیج بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

تا به امروز چندین شرکت از سیستم مشابه  QR - تعمیرات پکیج بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در اپ‌های خود استفاده کرده‌اند که برای مثال می‌توان به توییتر، - تعمیرات پکیج بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - فیسبوک، اسنپ‌چت و اسپاتیفای اشاره کرد که البته تنها توییتر از کد‌های QR واقعی پشتیبانی می‌کند. با - تعمیرات پکیج بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - توجه به شیوع ویروس کرونا، استفاده اینستاگرام از سیستم QR استاندارد چندان عجیب نیست.

رستوران‌ها کد QR خود را داخل منوی فیزیکی قرار می‌دهند و سایر - تعمیرات پکیج بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کسب و کارها نیز از مردم درخواست می‌کنند برای دسترسی به وب‌سایت آن‌ها، کد QR را - تعمیرات پکیج بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اسکن کنند. در حالی که نیم تگ نیز کارایی مشابهی دارد، سیستم جدید امکان استفاده از تمام اپ‌های دوربین را برای کاربران فراهم می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone